با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران:

آیین اختتامیه هشتمین اردوی دانش‌آموزان پیشتاز دختر سازمان دانش‌آموزی کشور برگزار شد

یاسوج(پانا) ـ با حضور علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اختتامیه هشتمین اردوی دانش‌آموز پیشتاز دختر سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران امروز در مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهیدباهنر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه هشتمین اردوی دانش‌آموزان  پیشتاز دختر سازمان دانش‌آموزی کشور  برگزار شد

در این آیین علیرضا کاتب عضو هیات رییسه مجلس، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی کشور نیز حضور داشتند.

علی مطهری در مراسم اختتامیه هشتمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز دختر در اردوگاه شهیدباهنر گفت: «بسیار تشکر می‌کنم از مسوولان وزارت آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی که در برگزاری اینگونه برنامه‌ها همت می‌کنند و برای امر تعلیم و تربیت و پرورش مهارت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.»

نایب رئیس مجلس بر ادامه برگزاری ازدوهای دانش‌آموزی تاکید کرد و گفت: «من از مسوولان آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزش تشکر می‌کنم و معتقدم باید تاثیرات این برنامه‌ها افزایش یاید و حوزه تبلیغ و اطلاع‌رسانی آن هم افزایش یابد و مردم از این برنامه‌ها مطلع باشند. به شما هم که سختی این روزهای اردو را تحمل کرده‌اید خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در زندگی خود موفق باشید.»

دانش آموزان پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن حضوری فعال در اجرای برنامه های اختتامیه همکاری لازم را داشتند.

پیشتازن دختر استان سه شنبه 97/06/06 تهران را به مقصد یاسوج ترک می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار