سعید کنگرانى پس از 14 سال مقابل دوربین «رقص روى شیشه» مى رود

تهران (پانا) - سعید کنگرانى پس از ١٤ سال دورى از بازیگرى، در مجموعه شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» مقابل دوربین مى رود.

کد مطلب: ۸۴۹۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سعید کنگرانى پس از 14 سال مقابل دوربین «رقص روى شیشه» مى رود

به گزارش مشاور رسانه اى پروژه «رقص روى شیشه»، سعید کنگرانى، بازیگر قدیمى سینماى ایران که اولین حضور او در یک سریال مربوط به مجموعه «دایى جان ناپلئون» به کارگردانى ناصر تقوایى مى شود، حالا در دومین تجربه حضور در یک سریال، به جمع بازیگران مجموعه شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» پیوسته است.

این بازیگر در آثار مهمى چون «دایره مینا» به کارگردانى داریوش مهرجویى نیز به ایفاى نقش پرداخته که این روزها در سومین جشنواره سلامت به روى پرده رفت و مورد استقبال واقع شد و حالا قرار است کنگرانى پس از ١٤ سال دورى از بازیگرى، با «رقص روى شیشه» به شبکه نمایش خانگى بیاید.

«رقص روى شیشه» با یک نگاه اجتماعى خاص و براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى در ٢٦ قسمت به نگارش درآمده است.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفرى، کارگردان: مهدى گلستانه، مجرى طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی - مهدی گلستانه، مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، مدیر صدابردارى: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانى، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزى و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار