مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

۲۲۹۰ طرح اشتغال با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اقشار محروم در اردبیل اجرا شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از جرای بیش از دو هزار و ۲۹۱ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: در راستای توسعه اشتغال و خودکفایی در بین مددجویان برای اجرای این تعداد طرح بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ارائه شده است.

کد مطلب: ۸۴۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
۲۲۹۰ طرح اشتغال با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اقشار محروم در اردبیل اجرا شد

حسین دشتی در جلسه بررسی روند ارائه خدمات حمایتی به مددجویان و اقشار محروم در اردبیل اظهار داشت: سیستم نیازسنجی در راستای احصای مشکلات و نیازها، گرفتاری‌ها و نیز استعدادهای نهفته مددجویان این نهاد در راستای توانمندسازی و حل مشکلات این قشر راه‌‌اندازی شده و این مشکلات و استعدادها مورد ارزیابی قرار گرفته است .

وی از ارائه خدمات حمایتی مختلف به بیش از 25 هزار و 526 خانوار تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از 690 میلیارد ریال مستمری به مددجویان این نهاد پرداخت شده تا در راستای رفع نیازهای ضروری و مشکلات معیشتی از این مستمری بهر‌ه‌برداری کنند .

مدیرکل کمیته امداد استان بیمه تامین اجتماعی مددجویان را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده تاکنون دو هزار و 370 خانوار که مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی بوده و نیز خانوارهای دارای سرپرست زن، زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی رفته‌اند که در سال گذشته برای بیمه این افراد بیش از 34 میلیارد ریال واریز شده است .

دشتی با بیان اینکه در حال حاضر 23 هزار و 932 نفر از خانوارها تحت حمایت این نهاد از بیمه خدمات درمانی استفاده می‌کنند، گفت: برای بیمه خدمات درمانی این افراد نیز در سال گذشته بیش از 114 میلیارد ریال پرداخت شده است تا هزینه‌های درمانی بر مشکلات مددجویان این نهاد افزوده نشود .

مدیرکل کمیته امداد استان از جرای بیش از دو هزار و 291 طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل خبر داد و گفت: در راستای توسعه اشتغال و خودکفایی در بین مددجویان برای اجرای طرح‌های اشتغال در سال گذشته بیش از 330 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ارائه شده است .

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای اقشار محروم و نیازمند در سطح استان اظهار کرد: در سال گذشته اقشار آسیب‌پذیر استان از بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شده‌اند که این میزان تسهیلات برای پنج هزار و 186 نفر از اقشار محروم و نیازمند در سطح استان ارائه شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار