سفر یک‌روزه وزیر آموزش‌وپرورش به استان گلستان؛

بازدید سر زده بطحایی از روند ثبت نام دانش آموزان گرگانی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آستانه هفته دولت و برای بررسی مسائل آموزش‌وپرورش استان، صبح امروز، به استان گلستان سفر کرد.

کد مطلب: ۸۴۹۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سر زده بطحایی  از روند ثبت نام دانش آموزان گرگانی

به گزارش روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش در جریان سفر یک‌روزه به استان گلستان به مناسبت هفته دولت و بررسی مسائل آموزش‌وپرورش استان، صبح امروز در گلزار شهدای استان گلستان حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

بطحایی، در دومین برنامه سفر خود به استان گلستان، سرزده به مدارس رفت و از روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شهرستان گرگان بازدید کرد. وزیر آموزش و پرورش از روند ثبت‌نام دانش آموزان در دبیرستان شیخ محمد حسین مقصودلو استرآبادی و ابتدایی فرهنگ پایه اول و دوم گرگان بازدید کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش با حضور در ستادهای ثبت‌نام استان، از نزدیک بر روند ثبت‌نام در مدارس شهر گرگان نظارت و با والدین و دانش‌آموزان برای آشنایی با مشکلات و ارائه پیشنهاد‌ها و انتقادها در ستادهای ثبت‌نام گفتگو کرد.

بطحایی هم‌چنین با حضور در روستای قزاق محله، شهرستان گمیشان به‌طور هم‌زمان چند مرکز آموزشی از جمله دبستان 6 کلاسه خیری را افتتاح کرد.

وزیر آموزش و پرورش به همراه استاندار و مدیر کل اموزش و پرورش استان از پروژه اردوگاه توسَکستان، مجتمع رفاهی فرهنگیان، زمین‌های ورزشی والیبال، فوتبال، سوییت و آلاچیق‌های دانش آموزی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت آن‌ها قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار