کسب دو رتبه برتر پاکدشت در جشنواره تولید محتوی الکترونیک

پانا ( پاکدشت) - معاونت پژوهش برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از کسب دو رتبه برتر شهرستان پاکدشت در هشتمین جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیک خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۹۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو رتبه برتر پاکدشت در جشنواره تولید محتوی الکترونیک

مهناز قمی معاونت پژوهش برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از کسب دو رتبه برتر کشوری توسط فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان پاکدشت در رشته‌های مختلف هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.

قمی در ادامه افزود: در این جشنواره در قسمت فرهنگیان الهام ایجی از آموزشگاه حضرت ابوالفضل (ع) در رشته ریاضی چهارم اعداد و الگوها و در قسمت دانش آموزی سرکارخانم مهدیس سوری از آموزشگاه معلم در رشته آموزش swish بعنوان کاندید های برگزیده کشوری شدند.

معاونت پژوهش آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان ضمن تقدیر از برگزیدگان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی از زحمات زهرا گلپرور کارشناس پژوهش و مدیران و دبیران مدارس که در عرصه کارهای پژوهشی تلاش می کنند تقدیر و تشکر کردند.

شایان ذکر است که به منظور حمایت از پدیدآورندگان تولید محتوای الکترونیکی،طی مراسمی از برگزیدگان کشوری تقدیربه عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار