دختران پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد در اردوی ملی افتخار آفرینی کردند

یاسوج(پانا) ـ کارشناس تشکیلات پیشتازان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضاء پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مفتخر به کسب 2 پرچم افتخار در هشتمین دوره مسابقات ملی پیشتازان کشور شدند.

کد مطلب: ۸۴۸۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دختران پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد در اردوی ملی افتخار آفرینی کردند

اعظم تیموری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دانش آموزان دختر پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد با کسب نمره های ارزیابان، موفق به دریافت پرچم افتخار خلاقیت و نوآوری، و پرچم افتخار شور و نشاط شدند.

وی افزود: صبح امروز در برنامه صبحگاه هشتمین اردو ملی سازمان دانش آموزی که در اردوگاه شهید با هنر تهران در حال برگزاری است این پرچم ها توسط مسؤلین سازمان دانش آموزی کشور به دانش آموزان استان اهدا شد.

تیموری تصریح کرد: دانش‌آموزان پیشتاز استان بسیار توانمند و پر انگیزه هستند و در پیش اردوهای مختلف پیشتازان با آموزش های لازم توسط مربیان مطرح استانی توانستند به این توفیق دست یابند.

کارشناس تشکیلات پیشتازان کهگیلویه و بویراحمد درباره نحوه اهدای پرچم افتخار به استان ها گفت: از زمان ورود پیشتازان به اردوگاه تا پایان اردو تمامی تیم های شرکت کننده در شاخص های دیانت و معنویت، نظم پذیری و قانون مداری، شور و نشاط و خلاقیت و نوآوری توسط ارزیابان مورد ارزیابی مستمر و مداوم قرار می گیرند و در پایان هر روز تیم های برتر در شاخص های اعلام شده انتخاب می شوند و در صبحگاه با اهداء پرچم افتخار مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرند.

گفتنی است اردوی ملی پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی با حضور 35 نفر از هر استان در اردوگاه شهید باهنر تهران از روز شنبه 3 شهریور آغاز و تا چهارشنبه 7 شهریور برگراز می شود که در آن پیشتازان به مسابقه در خصوص مهارت های کسب شده می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار