تا پایان روز دوم ؛

کسب سه پرچم افتخار در اردوی ملی توسط پیشتازان دختر آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: تا پایان روز دوم هشتمین اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی، پیشتازان دختر آذربایجان غربی توانستند سه پرچم دیانت معنویت ، خلاقیت و نوآوری و شور نشاط این دوره از جشنواره های مهارتی تشکیلاتی را به دست آورند.

کد مطلب: ۸۴۸۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب سه پرچم افتخار در  اردوی ملی  توسط پیشتازان دختر آذربایجان غربی

عباس زاده رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: در این دوره از اردوی ملی که با حضور 32 استان به صورت متمرکز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی استان در قالب تیم های تخصصی 5 گانه در این اردو حضور یافته اند.

عباس زاده در رابطه با عملکرد پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی تا پایان روز دوم اردوی ملی گفت: کسب 3 پرچم دیانت و معنویت ، خلاقیت و نوآوری و شور و نشاط حاصل عملکرد پیشتازان دختر آذربایجان غربی پیش از آغاز آیین اختتامیه است که امیدواریم اعضای دختر استان در آیین اختتامیه نیز موفق به کسب پرچم و عنوان شوند.

به گفته وی بیشترین پرچم افتخار کسب شده تا به این لحظه سه پرچم بوده و آذربایجان غربی به احتمال زیاد جزو استان های برتر اردوی ملی قرار گیرد.

وی افزود: پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در قالب 5 گروه 7 نفره به همراه 5 مربی و یک سرپرست و یک خبرنگار در هشتمین اردوی ملی سازمان دانش آموزی حضور پیدا کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار