پزشکان تایبادی گردهم آمدند

تایباد (پانا)- پزشکان تایباد به مناسبت روز پزشک در محفلی صمیمانه گرد هم آمدند.

کد مطلب: ۸۴۸۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پزشکان تایبادی گردهم آمدند

موسوی، رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد در مراسمی که به مناسبت روز پزشک در محل محوطه شبکه بهداشت برگزار شد ضمن تبریک این روز به همکاران پزشک گفت: یکی از مهمترین شاخص های رشد هر جامعه ای شاخص های بهداشتی و درمانی است.

وی ضمن بیان خاطراتی از اولین حضورش در تایباد گفت: امروز شاهدیم که تایباد در حوزه بهداشت و درمان به جایگاه مناسبی رسیده است، روزی آرزو داشتیم در تایباد متخصص قلب داشته باشیم و امروز خوشحالیم که دو متخصص قلب در تایباد مشغول به خدمت هستند.

وی افزود: مراکز بهداشتی خیرآباد، چهاربرجی، مشهد ریزه و حسینی مراکزی هستند که بزودی با اتمام عملیات ساختماتی، تجهیز شده و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

موسوی گفت: با پیگیری های انجام شده تجهیزات دیالیز شهرستان تقویت شده و بزودی دستگاه های مورد نظر به بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیا اضافه خواهد شد.

حمیدرضا اصغری رئیس نظام پزشکی شهرستان نیز ضمن تبریک این روز به همکاران پزشک فعالیت های انجام شده نظام پزشکی شهرستان را به اطلاع رساند.

وی ضمن اعلام اینکه محمد بن آدم تایبادی، از عرفا و علمای بزرگ قرن نهم هجری قمری است که در زهد و عبادت اشتهار‌تمام داشته و نیز در علم طب، اعلم علما و اطبای زمان بوده است افزود : خرسندیم که در شهری هستیم که سابقه معرفی بزرگانی در علم طب بوده است.

حجه الاسلام مرتضی محدثی، امام جمعه موقت شهرستان نیز ضمن تبریک این روز به پزشکان شهرستان گفت: خوشحالیم که در شهرمان تایباد، امکانات و تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص نیاز مردم به شهرهای دیگر را مرتفع کرده است، از تلاش ها و پیگیری های دکتر موسوی تشکر می کنم، امروز کمتر مریضی وجود دارد که برای درمان نیاز به اعزام به شهرهای دیگر داشته باشد.

حسین شرافتی راد، فرماندار تایباد نیز در جمع پزشکان گفت: در حوزه شهرستان خدمات پزشکی بسیار ویژه ای ارائه می شود، پزشکی که به درمان مریض می پردازد تنها پنجاه درصد از کار را انجام می دهد و خداوند شفا دهنده نهایی است و در این میان پزشکان و کادر درمانی شهرستان با تمام توان به این وظیفه خطیر می پردازند و دلسوزانه و متعهدانه به خدمت به مردم می پردازند.

وی افزود: در همه شغل ها محور اصلی باید اخلاق و صبر باشد، گاه با پزشکان بدترین رفتارها و برخوردها صورت می گیرد اما پزشکی که با عشق به درمان بیمارانش می پردازد دغدغه همراهیان مریض و برخورد گاه نامناسب را درک می کند و از تلاشش نمی کاهد اما به شهروندان باید گفت که در حفظ و نگهداری و تکریم پزشکان شهرمان بکوشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار