معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

دستورالعمل نقل و انتقال معلمان حق التدریس در سال تحصیلی 98-97 صادر شد

تبریز(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان از صدور دستورالعمل نقل و انتقال معلمان حق التدریس در سال تحصیلی 98-97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۸۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل نقل و انتقال معلمان حق التدریس در سال تحصیلی 98-97 صادر شد

بهروز اصغری اردلانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: برای اولین بار، نقل و انتقال داخل استان معلمان حق التدریس استان در سال تحصیلی 98-97 به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: معلمان حق التدریس حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 97/6/7 فرصت دارند با مراجعه به کارشناسی امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش محل خدمت خود، نسبت به دریافت رمز عبور برای ثبت نام در سامانه http://tabrizht.enteghalat.com که برای اولین بار و به منظور رعایت حال این معلمان طراحی و راه اندازی شده است، اقدام و مدارک و عوامل امتیازآور خود را حداکثر تا همان تاریخ برای بررسی و تایید به کارشناسی مذکور تحویل نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقییادآور شد: مهلت مذکور به هیچ عنوان قابل تغییر و تمدید نمی باشد و معلمان حق التدریس درخواست انتقال خود را تا تاریخ یادشده در سامانه مربوط ثبت و همزمان مدارک امتیازآور خود را به محل خدمت خود ارائه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار