فرماندار شهر قدس :

باید برای سرمایه گذاران بخش خصوصی امنیت و تسهیلات فراهم شود

شهر قدس (پانا) - پروژه سردخانه آپادانا شهر قدس در شهرک زرنان، به مناسبت هفته دولت توسط استاندار تهران و با همراهی فرماندار منطقه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۴۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
باید برای سرمایه گذاران بخش خصوصی امنیت و تسهیلات فراهم شود

فرماندار شهر قدس در رابطه با پروژه سردخانه آپادانا اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان اجراشد،که پنج میلیارد آن از بخش دولت و بیست میلیاردتومان دیگر از بخش خصوصی است.

وی در ادامه یادآور شد: مشابه این پروژه در شهر قدس موجود و این سردخانه در اقتصاد کشاورزی شهر و حتی شهرستان همجوار آن یعنی شهرستان شهریار هم میتواند موثر باشد.
وی در خصوص سرمایه گذاری بخش های خصوصی در پروژه های عمرانی شهرستان اذعان داشت: برای سرمایه گذاران بخش خصوصی باید امنیت و تسهیلات توسط دولت ایجاد شود که خوشبختانه استاندار تهران در این بحث عزم قوی دارد.

ناصربخت افزود: در شرایط کنونی بایستی از سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده کرد، یک روزی در کشور جنگ بود وفرزندان این سرزمین رفتند و دفاع کردند و حالا امروز هم این فرصت نصیب سرمایه گذارانی شده که میتوانند با سرمایه خودشان چرخ تولید و اشتغال را به حرکت در آورند.

فرماندار شهر قدس با بیان اینکه در این شهراراضی کشاورزی محدود است، گفت: طبق گواهی کارشناسان ذی ربط بهترین اراضی زراعی در کشور و میتوانم به جرات بگویم حتی در دنیا را در مناطق زرنان و دانش شهر قدس داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: کشت گلخانه ای از مواردی است که باید در آن سرمایه گذاری شود،کما اینکه در موضوع تولید و تکثیر بنفشه آفریقایی فرمانداری شهر قدس درحال تاسیس تعاونی بانوان هست.

فرماندار شهر قدس افزود: این تعاونی که تا پایان شهریور ماه جاری افتتاح خواهد شد با اتکا به دانش فنی یکی از متخصص های این رشته در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرار خواهد گرفت.


/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار