عضو شورای عالی فضای مجازی کشور عنوان کرد:

جریان جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن بر علیه نظام اسلامی

بیرجند(پانا) - عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه هم اکنون دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران ، جنگ تمام عیار رسانه ای را به راه انداخته اند ؛ گفت: باید دربرابر این هجمه ها مقاومت کنیم .

کد مطلب: ۸۴۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جریان جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن بر علیه نظام اسلامی

سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی کشور و رئیس اسبق رسانه ملی صبح امروز در همایش مجاهدان سایبری در بیرجند ، بر وحدت مردم در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت:اتحاد مردم ، باعث خنثی شدن نقشه های دشمنان می شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه هم اکنون دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران ، جنگ تمام عیار رسانه ای را به راه انداخته اند ؛ گفت: باید دربرابر این هجمه ها مقاومت کنیم .

وی تصریح کرد: دشمن باید به این موضوع اشراف داشته باشد که مردم ایران با وجود بصیرت بالای خود و دارا بودن رهبری هوشیار، هیچ گاه در برابر خواسته های آنان سر خم نخواهند کرد و به مقاومت و مبارزه خود در این میدان نبرد ادامه خواهند داد.

ضرغامی با اشاره به اینکه نگاه ها نباید به فضای مجازی محدود باشد، اظهار کرد: فلسفه و هدف فضای مجازی، استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود است اما باید به اینکه توجه داشت که از این فضا بهترین استفاده را باید کرد.

همچنین سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در این جلسه، ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حساسیت فضای مجازی گفت:باید به محتواهای موجود در فضای مجازی نیز توجه شود تا از آسیبهای پس از استفاده نادرست از فضای مجازی جلوگیری شود.

رضایی اذعان کرد:در این راستا تلاش داریم تا کارگاه های تربیت مربی رسانه ای را در استان برگزار کنیم تا بتوانیم نقش کوچکی را در زمینه جنگ رسانه ای با دشمن ایفا کنیم.

وی افزود: در حال حاضر دشمن و استکبار در حال جنگیدن با مردم ایران از طریق رسانه ها هستند و می خواهند مردم را نسبت به نظام نا امید کنند که باید همانند همیشه ، از مقاومت و بصیرت استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار