استاندارخوزستان تاکید کرد:

مسولان در جامعه امید ایجاد کنند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان با بیان اینکه مسولان باید در جامعه امید ایجاد کنند، گفت: کارهای بزرگ و زیرساختی توسط دولت در استان خوزستان آغاز شده و یا در حال انجام است که ممکن است نتایج این کارها را در صورت ادامه داشتن در چندین سال آینده در استان مشاهده کنیم.

کد مطلب: ۸۴۸۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مسولان در جامعه امید ایجاد کنند

غلامرضا شریعتی با تبریک و گرامی داشت هفته دولت، اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و می توان از این سال ها به عنوان سال های پختگی انقلاب اسلامی ایران یاد کرد.

وی افزود: در این دوره زمانی با توجه به شرایطی که کشورهایی دیگر از جمله آمریکا، برای ایران به وجود می آورند لازم است تا همه مسولان دولتی اقدامی را انجام دهند تا امید در جامعه ایجاد شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: کارها و اقداماتی که مسولان در کشور و استان انجام می دهند باید به شکلی باشد تا در جامعه امید ایجاد شود و یاس و نا امیدی از جامعه از بین برود. این مساله جز با اطلاع رسانی صحیح و به کارگیری روش های نوین در جامعه ایجاد نخواهد شد و مسولان باید به این موضوع توجه ویژه کنند.

شریعتی با اشاره به عملکرد دولت در استان خوزستان عنوان کرد: کارهای بزرگ و زیرساختی توسط دولت در استان خوزستان آغاز شده و یا در حال انجام است که ممکن است نتایج این کارها را در صورت ادامه داشتن در چندین سال آینده در استان مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا این کارها با استمرار ادامه دادشته باشند تا استانداردها و شاخص ها در استان خوزستان در سال های آینده رشد پیدا کند و از متوسط استانداردهای کشور بهتر شود.

استاندار خوزستان با اشاره به مهمترین دستاورد نظام در 40 سال گذشته تا کنون اظهار کرد: مهمترین دستاورد نظام در طول 40 سال انقلاب اسلامی، استقلال است. کشور در این سال ها استقلال سیاسی پیدا کرده است و بسیاری از مباحث اقتصادی نیز پیشرفت های بسیار خوبی را داشته ایم و مستقل شده ایم.

شریعتی با اشاره به چشم انداز پیش روی استان، عنوان کرد: عقب ماندگی هایی در استان خوزستان بوده و است اما اگر کارهایی که در استان آغاز شده را استمرار دهیم و تلاش کنیم تا این زیرساخت ها در استان اجرایی شوند، قطعا در چند سال آینده شرایط استان بهبود پیدا خواهد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار