پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به مناسبت موفقیت دانش آموزان در کسب رتبه های برترمسابقات کشوری

اسلامشهر (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با صدور پیامی موفقیت دانش آموزان اسلامشهری را در کسب رتبه های برتر مسابقات علمی ، کاربردی و هنرهای تجسمی ،مرحله کشوری را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۴۸۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به مناسبت  موفقیت دانش آموزان در کسب رتبه های برترمسابقات  کشوری

متن پیام حسینعلی بنار مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر به شرح ذیل است :

درخشش و موفقیت دانش آموزان گرامی احمد رضا زارعلی در شاخه کاردانش از هنرستان امام علی (ع)و الهه نمرودی در شاخه فنی و حرفه ای از هنرستان واوان به جهت کسب رتبه سوم کشوری در رشته تعمیر تلفنهای رو میزی و همراه در شانزدهمین دوره مسابقات علمی ،کاربردی و کسب رتبه دوم کشوری در رشته گرافیک در نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی را به تمامی این عزیزان و دانش آموزان پر تلاش، فرهنگیان دلسوز و خانواده های آنان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید این گونه موفقیت ها جز در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری شما و دعای خیر والدینتان به دست نخواهد آمد ، در این راستا نقش معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا شایسته است همه ما شکر گزار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت های آن عزیزان باشیم.

اینجانب موفقیت این دانش آموزان گرامی را تبریک عرض نموده و از خداوند دانا و حکیم برایشان توفیق روزافزون و ایامی شاد آرزومندم. باشد که این افتخار ، نقطه عطفی در مسیر تحول و پیشرفت علمی فرزندان این خطه از ایران عزیزمان گردد.

حسینعلی بنار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار