مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

۳۸ منتخب جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل تجلیل شدند

اردبیل (پانا) - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در جشنواره رضوی در اردبیل خبر داد و گفت: برگزیدگان این جشنواره تجلیل می‌شوند.

کد مطلب: ۸۴۸۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
۳۸ منتخب جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل تجلیل شدند

رباب عزیزخانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی هفت عنوان کتاب برای رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با محوریت معرفی سیره و سلوک امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برگزار شد.

وی بیان کرد: در جشنواره امسال برای رده سنی کودکان دو عنوان کتاب، نوجوانان دو عنوان کتاب و بزرگسالان سه عنوان کتاب پیش‌بینی شده بود که مراحل ثبت نام و شرکت در این جشنواره از خرداد ماه شروع شد و تا 19 مرداد ماه به صورت مکتوب و آنلاین در سطح ملی و استانی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: در77 باب کتابخانه عمومی استان ما شاهد مشارکت و حضور علاقمندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی بودیم که همزمان با سراسر کشور در بخش نقاشی، آنلاین، مکتوب و پویش مجازی با مشارکت ارگان‌ها و نهادهای مختلف به شکل باشکوه برگزار شد.

عزیزخانی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی امسال با موفقیت در مهلت تعیین شده برگزار شد و در این راستا تعدادی از خیرین در شهرستان‌ها و مناطق مختلف با حضور در کتابخانه‌های عمومی نسبت به تامین جوایز اقدام کردند تا منتخبان مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پنجم شهریور ماه ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واقع در میدان بسیج برگزار خواهد شد تا از برترین‌ها تجلیل و تکریم شود.

وی اظهار کرد: 15 نفر در بخش تقدیر ویژه، 15 نفر در بخش شایسته تقدیرها و هشت نفر در بخش نقاشی برتر در این مراسم تجلیل خواهند شد که قرار است 120 نفر نیز از مجموع شرکت کنندگان به همت خیرین مورد تقدیر قرار گیرند و در بین منتخبان از چهار خانواده‌ای که به صورت خانوادگی در این جشنواره مشارکت کرده بودند تقدیر خواهیم کرد.

عزیزخانی افزود: این مسابقه با هدف تبیین و ترویج سیره رضوی و تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از عوامل موثر در راستای آشنایی مردم با سیره علمی و علمی زندگی ائمه معصومان برگزار می‌شود که قطعا نتایج آن در این حوزه سودمند خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش 25 درصدی شرکت کنندگان در جشنواره رضوی گفت: ادارات مختلفی در برگزاری این جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت داشتند که لازم است از تعدادی از همراهان برگزاری این جشنواره به ویژه صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه استانداری، تیلیغات اسلامی،دانشگاه آزاد اسلامی و غیره قدردانی کنیم و در سطح شهرستان‌ها نیز حضور ائمه جمعه، فرمانداران و سایر مسئولان در برنامه‌های مربوط به جشنواره کتابخوانی رضوی و حمایت های مادی و معنوی آنان سبب افزایش استقبال مردمی از این برنامه فرهنگی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار