مدیران و کارمندان نمونه آستارا تجلیل شدند

رشت(پانا)- 47 کارمند و مدیر نمونه آستارا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، طی آئینی با حضور شهروندان و گردشگران در طرح ساحلی سفیر امید این شهرستان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۴۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران و کارمندان نمونه آستارا تجلیل شدند

فرماندار آستارا شامگاه شنبه در این آئین گفت: کارمندان نظام جمهوری اسلامی دنباله رو امام (ره) هستند و شهیدان رجایی و باهنر برای آنها بهترین الگو محسوب می شوند.
یونس رنجکش افزود: میزان علاقه مندی کارمندان به خدمت صادقانه مهم است و رفتاری که یک کارمند با ارباب رجوع دارد، در قضاوت مردم نسبت به کارکنان دولت تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: مسئولیت ها فرصت مهمی برای گره گشایی از کار و مشکلات مردم است و در چنین نظامی، انجام هر خدمتی باید بر مبنا و معیار صداقت، تقوا و رضایت مردم باشد.
رنجکش ادامه داد: نظم و انضباط در کار و ارائه خدمت به مردم ضروری است و یک کارمند نمونه در انجام کار مردم، باید منضبط و منظم باشد و در فرایند امور اداری برای وقت مردم ارزش قائل شود.
فرماندار آستارا افزود: مسئولان دستگاه ها باید کارمندان نمونه را به عنوان الگوی خدمت به سایر کارمندان معرفی کنند و سیره عملی و رفتاری آنها سرلوحه کار دیگران باشد.
در این آئین علاوه بر کارمندان و مدیران نمونه، 40 دانش آموز برگزیده و برنده مسابقات علمی و فرهنگی و برترین های کنکور نیز تجلیل شدند و اجرای موسیقی، سرود و مسابقه از بخش های دیگر آن بود.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار