مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست روسای ادارات متوسطه دوم سراسر کشور در مشهد بیان کرد :

تحقق عدالت آموزشی از اهداف اصلی آموزش و پرورش استان است

مشهد (پانا)- نشست تخصصی روسای ادارات آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تحقق عدالت آموزشی از اهداف اصلی آموزش و پرورش استان است

قاسمعلی خدابنده مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان در این جلسه، گفت: از جمله برنامه هایی که در استان خراسان رضوی در حوزه اموزش متوسطه دوم مورد توجه قرار گرفته است کیفیت بخشی آموزشی و تلاش برای تحقق عدالت آموزشی است.
وی بااشاره به این که در استان اقدامات خوبی در راستای کیفیت بخشی به مدارس انجام شد به اجرای مدل مطلوب ساماندهی نیروی انسانی در سال گذشته هم اشاره ای داشت و گفت:توجه ویژه به وضعیت دانش آموزان در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات آموزشی ویژه به این دانش آموزان خصوصا در طول سال تحصیلی گذشته مدنظر قرار گرفت که گامی موثر در راستای تحقق عدالت آموزشی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی دربخش دیگری از صحبت های خود باتاکید بر اهمیت توجه به مدیریت مدارس افزود: اگر مدیر یک آموزشگاه درست انتخاب شود بسیاری از مشکلات ما در سطح استان رفع خواهد شد.

وی گفت: 719 نفر برای مدیریت مدارس در استان ثبت نام کردند که نیمی از آن ها به عنوان مدیران جدید برای سال تحصیلی آینده بکارگیری خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقطع متوسطه دوم ویترین آموزش و پرورش می باشد و هر چه در این دوره برنامه ریزی کنیم زحمات 11 ساله سایر همکاران در این مقطع نشان داده خواهد شد.

خدابنده در پایان افزود: با تلاش همکاران فرهنگی و دانش آموزان استان خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی توسط دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری که در حال پایان است کسب شد که از آن جمله می توان به درخشش دانش آموزان استان در مسابقات ورزشی و کسب مدال ها و رتبه های بسیار خوب در سطح کشور کسب مقام های اول در مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت و همچنین درخشش نمایندگان دانش آموزی خراسان رضوی در کنکورسراسری ، المپیادهای علمی و فنی و حرفه ای و کاردانش اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار