استاندار قم:

رویکرد استان حمایت جدی از توسعه نیروگاه های خورشیدی است

قم (پانا)- استاندار قم با اشاره به اهمیت ساخت نیروگاه های خورشیدی در قم گفت: رویکرد استان حمایت جدی از توسعه این نیروگاه هاست.

کد مطلب: ۸۴۸۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد استان حمایت جدی از توسعه نیروگاه های خورشیدی است

سید مهدی صادقی استاندار قم در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، و نیز هفته دولت، اظهار کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت توسعه همه جانبه استان با مشارکت همه بخش ها و دستگاههای استان اجرایی می شود.
استاندار قم با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 181 طرح عمرانی در هفته دولت، گفت: ارائه ای مناسب عملکرد دستگاهها در این هفته می تواند در افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایت مندی مردم نقش بسزایی را داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تسریع در ایجاد زمینه های اجرای طرح های انرژی خورشیدی در قم اشاره و با بیان این که مسؤلان استان حامی تأسیس نیروگاه های خورشیدی هستند خاطرنشان کرد: درشرایطی که نیاز به انرژی برق است اجرای این طرح ها باید با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و در قالب برنامه زمانبندی مشخص انجام شود.
صادقی همچنین با اشاره به اهمیت تغییر الگوی کشت در جهت مقابله با بحران کم آبی گفت: لازم است در توسعه فضاهای سبز گونه های گیاهی کم آب بر کاشته شود و روش های آبیاری نوین و استفاده از پساب فاضلاب نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار قم داشتن محیطی زیستی سالم و با نشاط را حق آحاد جامعه دانست و افزود: باید برای بهبود شرایط زندگی گام های مؤثری برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار