مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت برگزار شد

گرگان (پانا) - طی حکمی ازسوی احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، علی قزلسفلو به سرپرستی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مینودشت منصوب شد.

کد مطلب: ۸۴۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت برگزار شد

باحضور قدرت نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و قربان طاشی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، طی حکمی از سوی احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، علی قزلسفلو به سرپرستی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مینودشت منصوب شد.

قدرت الله نظری، ضمن تقدیر از عمکرد خوب علیرضا کرامتلو مدیر قبلی آموزش و پرورش شهرستان مینودشت گفت : خدا را باید شاکر باشیم که فرصت خدمت به دیگران را دراختیار ما قرار می دهدکه از این فرصت باید به شایستگی استفاده کرد.

نظری ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که آموزش و پرورش، سرمایه دارترین سازمان است ، ثروت و سرمایه ای که درآموزش و پرورش است باتمام سرمایه ها فرق می کند و آن هم نیروی انسانی توانمند، خلاق ،مبتکر، متفکر و معتقد است که مورد وثوق و اعتماد مردم از جنبه های مختلف است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت: اعتقاد دارم که باید قدر این سرمایه ها را بدانیم و از این سرمایه های عظیم، حراست و نگهداری کنیم چرا که حفظ و نگهداشت سرمایه های انسانی درآموزش و پرورش بسیار مهم است. وی افزود: علیرضا کرامتلو یکی از این سرمایه هاست که نیاز به تجربه و تفکر او داریم و باید این سرمایه را حفظ کنیم.

قدرت الله نظری با بیان اینکه هر تفکری که قصد کمک به بشریت را نداشته باشد مردود است گفت: هر جا که هستیم باید نگاهمان نگاه سازمانی باشد، تفکر سازمانی باید نهادینه شود و باید این تفکر سازمانی در قالب رفتار سازمانی بروز کند.

نظری اضافه کرد که استفاده از ظرفیت ها درآموزش و پرورش بسیار مهم است از این رو از تمام عوامل باید در راستای آموزش و پرورش فرزندان مان استفاده کنیم و از هرکس و هر چیزی که در تربیت به ما کمک می کند استفاده نماییم.

نظری همچنین گفت: آقای علی قزلسفلو هم یکی ازسرمایه های انسانی توانمند و با تجربه بسیارخوب در آموزش و پرورش است که امیدواریم با تجربه بالای خود و مشورت با اهل فن، آموزش و پرورش شهرستان را همچون گذشته و بلکه بهتر به پیش ببرد.

علیرضا کرامتلو مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان هم ضمن سپاس از خداوند که فرصت خدمت را برای وی فراهم کرده بود گفت: تا جایی که می توانستم از روی هوای نفس تصمیم نگرفتم وکوتاهی نکردم به همین خاطر امروز به راحتی و درکمال افتخار این مسئولیت و این فرصت را به دوست دیگری واگذار می کنم و هر جا که نیاز به تجربه بنده باشد دراختیار این برادر بزرگوار خواهم گذاشت وکمک خواهم کرد.

کرامتلوگفت: کسی که در این جایگاه می نشیند باید به جایگاه ارزش دهد، اهل مشورت و تعامل باشد و انتظارم از کارشناسان مدیریت این است که با تمام وجود در کنار دوستی باشندکه اکنون به عنوان بزرگ مجموعه می باشد.

علی قزلسفلو سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن عرض تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به جهت ابلاغ این مسئولیت مهم، خطاب به علیرضا کرامتلو مدیر اسبق آموزش و پرورش مینودشت گفت: به راهنمای ها و مشورت دوستان نیاز دارم وا میدوارم با کمک خداوند سبحان از این مسئولیت بزرگ سربلند بیرون بیایم.

لازم به ذکر است، علی قزلسفلو کارشناسی بودجه و معاونت پشتیبانی این مدیریت را درکارنامه خود دارد و از با تجربه های این مدیریت محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار