پیشتازان دختر کهگیلویه و بویراحمد مهارت‌های تخصصی وتشکیلاتی خود را در اردوی ملی به نمایش می گذارند

پیشتازان دختر استان کهگیلویه و بویراحمد در هشتمین اردوی ملی پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود، با حضوری فعال مهارت‌های تخصصی وتشکیلاتی خود را به نمایش می گذارند.

کد مطلب: ۸۴۸۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان دختر  کهگیلویه و بویراحمد مهارت‌های تخصصی وتشکیلاتی خود را  در اردوی ملی به نمایش می گذارند

با حضور گروه های نمونه پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد افتتاحیه هشتمین اردوی ملی جشنواره مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

35 دانش آموز پیشتاز دختر و یک دانش آموز خبرنگار به همراه 5مربی و یک سرپرست آقا از استان کهگیلویه و بویراحمد در این اردو حضور دارند.

پیشتازان دختر کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، اجرایی خود را در گروه‌های تخصصی صف جمع،‌ مخابره، تولید و اجرای فریادهای شادی، امداد و نجات و کمک های اولیه، مهارت ساخت و پروژه و اجاق های صحرایی به نمایش خواهند گذاشت.

فرحناز مینایی‌پور مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه اردوی ملی پیشتازان دختر که صبح دیروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد به فرمایش امام خمینی (ره) «دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند» اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: «ما ۱۳ میلیون دانش‌آموز در کل کشور داریم که ۶.۵ میلیون دختر هستند و شما نماینده این دانش‌آموزان هستید. امیدوارم آموزه‌های خود از این اردو را به جامعه و مدارس منتقل کنید زیرا مدارس به شور و نشاط نیاز دارند.»

او ادامه داد: «هر کشوری سرمایه دارد و نیروی انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌هاست. با توجه به پیشرفت و توسعه کشور، ارزش نیروهای انسانی بالاتر می‌رود. دختران و زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، بنابراین برای رسیدن کشور به توسعه پایدار و ایجاد زمینه فعالیت، نقش شما در این پیشرفت موثر است.»

گفتنی است اردوی ملی پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی با حضور 35 نفر از هر استان در اردوگاه شهید باهنر تهران از روز شنبه 3 شهریور تا چهارشنبه 7 شهریور برگراز می شود که در آن پیشتازان به مسابقه در خصوص مهارت های کسب شده می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار