پایان اردوی دانش آموزان مرزی شرق کشور

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در مراسم اختتامیه اردوی ملی دانش آموزان شهرستان های مرزی شرق کشور از همکاری تمام ادارات، میزبانی اردوگاه شهید رجایی باغرود و آموزش و پرورش نیشابور و همچنین عوامل اجرایی این اردو تشکر کرد.

کد مطلب: ۸۴۸۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پایان اردوی  دانش آموزان مرزی شرق کشور

علیرضا مالک اشرفی اظهار کرد: امروز پس از چهار روز میزبانی، شمارا بدرقه می کنیم و امیدواریم توانسته باشیم به اهداف تبیین شده برای این اردو، دست پیدا کرده باشیم.
این مقام مسئول ادامه داد: دانش آموزان در کارگاه فضای مجازی یاد گرفتند که هر فرصتی تهدیدی نیز به دنبال دارد.
در کلاس بازی های رایانه ای نیز آموختند که در بازی دنیا بازنده این بازی نباشند و همچنین در بازی های فضای رایانه ای نیز توجه داشته باشیم، این بازی ها ما را بازیچه خود قرار ندهد.
کلاس هویت ایرانی اسلامی را در قالبی متفاوت به بچه ها آموزش دادیم و در این کلاس به دانش آموزان گفتیم که در هویت شهرستان ها و قومیت های ما مرز وجود ندارد و با یک هویت واحد، تحت لوای پرچم ایران اسلامی به کشور عزیزمان خدمت میکنیم.
مالک اشرفی خاطر نشان کرد: شما را در سه گروه وحدت، دوستی و ایثار تقسیم بندی کردیم چراکه در سایه سار وحدت می توانیم در زمینه های مختلف بر دشمن غلبه کنیم.
وی گفت: از دوستان عزیز رسانه ای، عوامل کمیته ها و میزبانان این اردو تشکر می کنم و دانش آموزان می توانند خاطرات خوبی را از این اردوگاه به همراه خود به یادگار ببرند.
سفر زیارتی ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نیز شیرینی این اردو را چند برابر کرد و امیدوارم خاطرات خوب و شیرینی از این اردو با خود به یادگار ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار