فرماندار شهر قدس خبر داد:

افتتاح 77 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهر قدس

شهرقدس (پانا) - فرماندار شهر قدس در حاشیه سفر استاندار تهران به شهر قدس از افتتاح پروژه های دولتی تا پایان هفته دولت در منطقه خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 77 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهر قدس

علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرقدس اظهار کرد: ۷۷ پروژه ای که قرار است تا پایان هفته دولت افتتاح شود دو پروژه بخش خصوصی ، دو پروژه از بخش ملی و بقیه پروژه ها مرتبط با اعتبارات شهرستان میباشد.

فرماندار قدس یادآور شد: با حضور معاون استاندار تهران شش پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان افتتاح شد که به نظر بنده این پروژه ها حائز اهمیت است.

ناصربخت گفت: پروژه گرمخانه شهر قدس از پروژه هایی است که ازاهمیت زیادی برخوردار است و کمتر شهرستانهایی از این امکان برخوردارند و

این گرمخانه برای افرادی میباشدکه به هردلیل بی خانمان هستند وبا ۴۰ تخته خواب افتتاح شد.

وی در ادامه در رابطه با پروژه سالن ورزشی محمد آباد افزود: این سالن که از مجموعه پروژه های ورزشی میباشد، باعث شده تا نیم سانتی متر به فضای ورزشی شهرقدس اضافه گردد.

ناصر بخت افزود: انبار کمکهای امدادی اولیه در مقابل حوادث از دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد واین پروژه توانسته نیمی از انتظارات ستاد مدیریت بحران کشور از انبار کمکهای اولیه امدادی را برآورده کرده است.

وی در ارتباط با فضای بدون استفاده زیر پل ورودی شهر اذعان داشت: از این فضا که حدود ۶۰۰۰ متر است و محل تجمع معتادان و زباله جمع کنان بود امروز استفاده ورزشی میشود و بخشی از آن هم به پارکینگ اختصاص میابد.


/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار