معاون پرورشی وزارت آموزش وپرورش :

پیشتازان مدیران آینده کشور خواهند بود

بجنورد (پانا)- معاون پرورشی وزرات آموزش وپرورش گفت:یکی از بهترین راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسعه اردوهای دانش آموزی است ودرتلاش هستیم تا اردوهای دانش آموزی را گسترش دهیم .

کد مطلب: ۸۴۸۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان مدیران آینده کشور خواهند بود

کاظمی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن خوشحالی از حضور در جمع پرشور و خلاق پیشتازان و گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: امروزه برای پیشرفت در جامعه نیازمند به مهارت ها و توانمندی هستیم و گوشه ای از این توانمندی در این تشکیلات و اردوگاه به افراد ارائه می شود.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش کسب تمامی این مهارت ها را همراه آموختن اخلاق شایسته پیشتازی، سبب رشد سازمان دانش آموزی در کل کشور دانست که باعث شناخته شدن این نهاد به عنوان بهترین بستر جهت اماده کردن دانش اموزان برای شروع یک زندگی موفق است.
وی در ادامه افزود: ایجاد روحیه امید و نشاط و شادابی در این اردو از مهم ترین دستاورد سازمان دانش اموزی است چرا که آینده جامعه ما از آن شما است و شما مدیران و مادران آینده جامعه ما هستید که می توانید نسل پویاتر و خلاق تری را تربیت کنید.

علیرضا کاظمی اظهار کرد: رویکرد جدید ما در آموزش و پرورش در این راستا طراحی شده است که مهارت های مختلف را به دانش آموزان بیاموزیم و دررویکرد های تربیتی ، فرهنگی و تربیتی و پرورشی کاملا به دنبال این هستیم که فضای آموزش و پرورش تبدیل به فضای قالب شود.

وی برگزاری اردوها را یکی از بهترین برنامه ها برای تحقق رویکردهای سند تحول بنیادین دانست و ادامه داد :در این راه یقینا یکی از بهترین مکان هایی که دانش آموزان می توانند مهارت های مختلف ازجمله نظم و انضباط ، همکاری، همدلی، تدین ، مسئولیت پذیری و... را تمرین کنند اردوگاه ها است و یکی از بهترین برنامه ها برای تحقق رویکردهای سند تحول بنیادین برگزاری اردوهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار