چهارمین نشست تخصصی پروژه مهر تشکیل شد

کرمانشاه (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای کارگروه مربوطه، چهارمین نشست کارگروه تخصصی پروژه مهر، صبح امروز در محل سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد

کد مطلب: ۸۴۸۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین نشست تخصصی پروژه مهر تشکیل شد

چهارمین نشست پروژه مهر با محوریت: گزارش اجمالی رؤسای هفت‌گانه از روند اجرای پروژه، گزارش وضعیت نیروی انسانی، وضعیت تجهیزات مورد نیاز (هوشمندسازی، تجهیزات آموزشی، تعیین روز نگار پایانی) و پیگیری مصوبات نشست قبلی برگزار شد.

مجید یزدان‌پناه ضمن ﺗﺄکید بر توجه ویژه به بحث مدارس مناطق زلزله‌زده از تمام معاونان و رؤسای ادارات زیرمجموعه‌ی اداره کل آموزش و پرورش استان خواست تا با کار مضاعف سعی کنند مهری با نشاط برای همه‌ی دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌خصوص دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده آبان ماه 96 رقم زنند. وی ابراز امیدواری کرد با توکل به خداوند و همت همه‌ی مسؤولان دست‌اندرکار، اول مهرماه همه دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در کلاس‌های درس، بدون هیچ مشکلی مشغول تحصیل شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن قدردانی از تمامی خیرین به ویژه خیرین مدرسه‌ساز، گفت: 82 پروژه با 286 کلاس درس با تجهیزات آموزشی مناسب در ابتدای مهر امسال آماده بهره‌برداری است و 7 میلیارد و هفتصد میلیون تومان تجهیزات و وسایل آموزشی از محل سفر مقام معظم رهبری به استان خریداری شده است.

در ادامه اعضای کارگروه پروژه مهر به بحث و تبادل نظر پرداختند و هرکدام گزارشی از اهم اقدامات حوزه تحت تصدی خود ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار