عوامل «خانواده دکتر ماهان» به تماشای « گوژپشت نتردام » نشستند

تهران (پانا) - عوامل «خانواده دکتر ماهان» به تماشای نمایش « گوژپشت نتردام » در تماشاخانه باران نشستند و با عوامل نمایش گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۸۴۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
عوامل «خانواده دکتر ماهان» به تماشای « گوژپشت نتردام » نشستند

خانواده دکتر ماهان سریالی 21 قسمتی است که به سفارش گروه نوجوان سیما فیلم تولید می شود. این سریال داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

« گوژپشت نتردام » کاری از الهام شکیب و اشکان صادقی است و اشکان صادقی، رایسا آوانسیان، حسام الدین مختاری ، مهبد قناعت پیشه ، نیما بختیاری و متین کاکاوند در آن نقش آفرینی می کنند. این نمایش تا 20 شهریور هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه باران به روی صحنه خواهد رفت.

« گوژپشت نتردام » یک پاپرا-پرفورمنس بر اساس نوشته‌ ویکتور هوگو و نمایشی موزیکال به همین نام - اجرا شده در کبک کانادا- است.

تهیه و تولید سریال تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» این روزها در استان مازندارن به تهیه کنندگی بهروز خوش رزم و با کارگردانی علی محمد قاسمی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار