معاون رییس جمهوری:

کالاهای اساسی و نیاز دارویی کشور بدون مشکل تامین می شود

ارومیه(پانا)-معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت به دنبال بهبود وضعیت معیشتی مردم بوده و شاخص های درآمدی کشور هم رو به رشد است.

کد مطلب: ۸۴۸۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کالاهای اساسی و نیاز دارویی کشور بدون مشکل تامین می شود

حسینعلی امیری در آیین افتتاح 38 طرح آبرسانی روستایی آذربایجان غربی که در روستای 'زاویه جیک' سلماس برگزار شد، افزود: کالاهای اساسی و نیاز دارویی کشور با تلاش مدیران دولتی و دوراندیشی آنان بدون مشکل تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه التهاب های چندماه گذشته بازار منطق اقتصادی نداشته، اضافه کرد: دشمن به رخنه اقتصادی در کشور چشم دوخته و اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی راه انداخته است.

وی با تاکید بر اینکه در سایه اتحاد مردم دشمنان در این جنگ اقتصادی نیز شکست خواهند خورد، بیان کرد: دولتمردان با کار شبانه روزی به دنبال رفع مشکلات اقتصادی مردم هستند.

امیری، توجه ویژه دولت به توسعه روستایی را یادآور شد و ادامه داد: برای انتقال امکانات به مناطق روستایی و اشتغالزایی برای جوانان در قالب طرح های اشتغال روستایی برنامه ریزی های اساسی شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: برای تحقق اشتغال روستایی 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است و دولتمردان برای جذب حداکثری آن در جای جای ایران تلاش می کنند.

وی افزود: مسوولان آذربایجان غربی اقدامات مناسبی در جهت جذب این اعتبارات انجام داده اند ولی جذب حداکثری این اعتبارات باید مطالبه جدی روستائیان باشد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح های اشتغالزا و افزایش رفاه در مناطق روستایی زمینه ساز توسعه متوازن مدنظر دولت تدبیر و امید است که جلوگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش حاشیه نشینی را به دنبال خواهد داشت.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه تامین امکانات در همه روستاها حق مردم روستایی به شمار می رود، ادامه داد: افتتاح 38 طرح آب روستایی طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی در راستای تحقق همین حق بوده و ستودنی است.

امیری با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان بزرگوار با مشی حکومتداری و خدمت رسانی خود، چهره های ماندگار در تاریخ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار