رئیس آموزش و پرورش گچساران: 110 میلیارد ریال اعتباربرای تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس گچساران تخصیص داده شد

یاسوج(پانا) ـ رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: در سالجاری 110 میلیارد ریال اعتباربرای تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس گچساران تخصیص داده شد.

کد مطلب: ۸۴۸۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش گچساران:  110 میلیارد ریال اعتباربرای تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس گچساران تخصیص داده شد

سید ظهیرالدین پور الحسینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مبلغ 110 میلیار ریال برای تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس گچساران تخصیص داده شده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴0 میلیاردریال اعتبار برای تجهیز، تعمیر، احداث فضا و تکمیل فضاهای آموزشی تخصیص داده شد، گفت: بیش از 90 درصد این اعتبارات در سال گذشته جذب شد.

وی افزود: از مجموع این اعتبارات مبلغ 18میلیارد ریال برای تجهیز مدارس گچساران به وسایل سرمایشی و تجهیز، احداث مدرسه ابتدایی 6 کلاسه در روستای پشه‌کان ، احداث سالن اجتماعات دانش آموزی در فلکه فردوسی دوگنبدان، احداث مدرسه راهنمایی در روستای ده جلیل خیرآباد، احداث مدرسه ابتدایی 10 کلاسه فضلیت ، زمین چمن بلوار گلستان ، تکمیل استخر شنا دانش آموزی و تعمیر مدارس نرگس و شاهد در گچساران هزینه شده است.

پور الحسینی ابراز کرد: در سالجاری این اعتبارات تخصیص داده شده برای تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس در گچساران برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام هزینه خواهد شد.

این مسوول در ادامه عنوان کرد: 5 درصد از عوارض و مالیات شهرداری دوگنبدان به آموزش و پرورش گچساران تخصیص داده می‌شود که تا کنون این مبالغ به آموزش و پرورش گچساران پرداخت نشده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه بیش از دو سال گذشته مبلغ یک میلیارد ریال به عنوان عوارض ویژه آموزش و پرورش از محل صدور پروانه‌های ساختمانی اخذ و به حساب خزانه معین کشور واریز شده است، گفت: در سال 95 مبلغ بیش از 400 میلیون ریال و در سال گذشته بیش از0 50 میلیون ریال و در سه ماهه سالجاری بیش از 100 میلیون ریال از مالیات و عوارض به حساب خزانه آموزش و پرورش واریز شده است.

در ادامه پورالحسینی به افتتاح مدرسه علم الهدی در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: مدرسه نیایش با بیش از 500 دانش آموز به ساختمان جدید واقع در چهار راه فرمانداری قدیم منتقل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار