در افتتاحیه اردوی ملی پیشتازان دختر؛

رئیس سازمان دانش‌آموزی: اردو بهترین مسیر آماده کردن دانش‌آموزان برای زندگی لذت‌بخش است

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برگزاری اردوهای دانش‌آموزی را بهترین مسیر و بستر برای آماده کردن دانش‌آموزان برای یک زندگی لذت‌بخش دانست.

کد مطلب: ۸۴۸۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی: اردو بهترین مسیر آماده کردن دانش‌آموزان برای  زندگی لذت‌بخش است

علیرضا کاظمی در مراسم افتتاحیه اردوی ملی پیشتازان دختر که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره از اردوهای ملی، دانش‌آموزان حاضر در این اردو را نمونه و الگو خواند و خطاب به دانش‌آموزان گفت: «به شما تبریک می‌گویم که در کنار تلاش مجدانه برای تحصیل علم در یک عرصه اجتماعی ارزشمند حضور پیدا کردید و می‌توانید برای خود، دیگران، مدرسه و جامعه موثر باشید.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ادامه داد: «یقینا آنچه امروزه به آن نیاز داریم مهارت‌هایی است که می‌تواند ما را برای یک زندگی سعادتمند آماده کند و این مهارت‌ها را در جایی جز اردو، اردوگاه‌ها و کار تیمی و گروهی فرا نمی‌گیریم.»

رئیس سازمان دانش‌آموزی گفت: «اردوهای سازمان دانش‌آموزی برای ما دستاوردهای فراوانی دارد. ما در کنار ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های تشکیلاتی که در دل خود صدها درس و رفتار دارد بسیاری از توانمندی‌های دیگر را تمرین می‌کنید.»

او افزود: «شما دانش‌آموزان خودباوری، اعتماد به نفس، دوستی و معنویت، تدین و رفتارهای قانون‌مند را در این اردوها تمرین می‌کنید و همچنین خلاقیت و تفکر را در کنار مهارت‌های تشکیلاتی یاد می‌گیرید.»

کاظمی این اردوها را بهترین مسیر و بستر برای آماده کردن دانش‌آموزان برای یک زندگی لذت‌بخش دانست و گفت: «شور، نشاط و شادی شما دانش‌آموزان برای ما نیز شعف‌آفرین و لذت‌بخش است. ایجاد روحیه امید یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اردوهای سازمان به حساب می‌آید.»

رئیس سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: «امروز جامعه دختران به این اردوها بیشتر از پسران نیاز دارند. شما مدیران آینده ما و رهبران خانواده هستید که نسل پویا و خلاق‌تری را تربیت می‌کنید.»

او ادامه داد: «باید برنامه‌های بیشتری برای دختران و بانوان داشته باشیم. امیدوار هستیم که با حضور در برنامه‌های کارگاهی، علمی و تفریحی با انرژی مثبت‌تر و بیشتری در خانواده، مدرسه و جامعه منشأ انتشار بسیاری از این رفتارهای ارزشمند و فضایل اخلاقی باشید.»

کاظمی در پایان افزود: «ما به شهروندان خوب، هوشمند و قانون‌مند نیاز داریم و باید این برنامه‌ها بیشتر اجرا شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار