دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با سرپرست فرمانداری ورامین

ورامین (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور در محل فرمانداری ورامین ، با سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۴۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با سرپرست فرمانداری ورامین

در این دیدار حسین کاغذلو سرپرست فرمانداری ورامین بر لزوم خدمت رسانی به مردم و استفاده از تمامی ظرفیت شهرستان به ویژه روحانیون ، ائمه جمعه و جماعت و به ویژه ستاد نماز جمعه تأکید کرد.

وی در ادامه گفت : امروز خدمت رسانی به مردمی که با وجود تمامی مشکلات پای انقلاب ، ارزش های اسلامی و نظام ایستاده اند افتخاری است که باید از آن در جهت رفع مشکلات جامعه استفاده کرد.

کاغذلو تصریح کرد : در روز قیامت مسئولان را به واسطه میزان خدمتی که به مردم کرده اند مورد سئوال قرار می دهند و جناح بندی سیاسی در این سئوال جایی ندارد.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط موثر مجموعه فرمانداری با ستاد نماز جمعه گفت : اعتقاد به روحانیت از سوی مسئولان شهرستان ورامین قلبی و پابرجاست چرا که روحانیون به ویژه ائمه جمعه به واسطه جایگاه معنوی خود می توانند به کمک مجموعه شهرستان آمده و در بیان مشکلات و کمک به رفع آن ، یاریگر نماینده دولت در شهرستان باشند.

کاغذلو خاطر نشان کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد تا بتوان در سایه همدلی به مردمی که هیچ گاه مشکلات را پای نظام و انقلاب نمی نویسند ، بهترین خدمات را ارائه کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت : جناح های سیاسی فعال در جامعه به ویژه در شهرستان ورامین ، مشترکات بسیاری دارند که اگرفعالیت ها بر مدار این نقاط مشترک صورت گیرد ، بسیاری از محرومیت ها از منطقه رخت بر می بندد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود : جامعه اسلامی بیش از هر نقطه ، از افراط و تفریط رنج دیده و صدمه می خورد ، اگر در فعالیت ها و مسیر خدمت رسانی به مردم از حاشیه ها پرهیز شده و فقط به خدمت رسانی به مردم توجه شود ، بسیاری از مشکلات از جامعه دور می شود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین تلاش دارد تا با همراهی مجموعه فرمانداری شهرستان ، در رفع مشکلات جامعه و پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداشته و خود را در کنار مجموعه شهرستان می داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار