صنعت دفاعی ایران نتیجه 40 سال تلاش متخصصان و دانشمندان ایرانی می باشد

یزد (پانا) - معاون بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی و نظامی ایران برای بازدارندگی است و صنعت دفاعی ایران نتیجه 40 سال تلاش متخصصان و دانشمندان ایرانی با رویکرد خودکفایی است.

کد مطلب: ۸۴۸۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
صنعت دفاعی ایران نتیجه 40 سال تلاش متخصصان و دانشمندان ایرانی  می باشد

امیر سرتیپ سعید شعبانیان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد در مسجد ملااسماعیل، افزود: استکبار جهانی و حامیان آنها با وضعیت صنعت دفاعی ما آگاهی دارند و اگر گلوله ای به ایران اسلامی شلیک کنند، با 10 گلوله پاسخ آنها را خواهیم داد.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و با بهره گیری از ظرفیت جوانان مومن و متخصص و تکیه بر دانش بومی تمام نیاز نیروهای مسلح کشور توسط خودمان تولید، کار تعمیر و بازسازی تجهیزات نظامی نیز به خوبی انجام می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، موفقیت و امنیت کامل را برای کشور به ارمغان آورد، اظهار داشت: صنعت دفاعی ایران نتیجه 40 سال تلاش متخصصان و دانشمندان ایرانی با رویکرد خودکفایی است.
به گفته وی، ساخت انواع موشک تا برد 2 هزار کیلومتر از نتایج تکیه به دانش بومی و ظرفیت های جوانان متخصص است که این روند بر حسب نیاز و توصیه های مقام معظم رهبری برای خودکفایی ادامه دارد.
معاون بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تحریم و تهدید دشمنان در عرصه های مختلف و جنگ اقتصادی علیه انقلاب اشاره کرد و راه عزت را در سایه ایستادگی، بصیرت و ولایتمداری مردم دانست .
شعبانیان یادآور شد: پیروی از ولایت فقیه موجب عزت و اقتدار ایران و عبور از تمام توطئه های مستکبران جهان به سرکردگی آمریکاست و باید مردم و مسئولان همچنان گوش به فرمان معظم له در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار