افتتاح 915 پرژه برای سیستان و بلوچستان در هفته دولت

زاهدان(پانا)- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 915 پروژه با اعتبار 348 میلیارد تومان در هفته دولت و در 19 شهرستان این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۴۸۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 915 پرژه برای سیستان و بلوچستان در هفته دولت

محمد هادی مرعشی در نشست خبری اظهار کرد: 13 طرح از پروژه‌های آماده افتتاح مربوط به بخش خصوصی است که برای احداث آن‌ها 32 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 412 پروژه از طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال مربوط به توسعه شهری و روستایی است، افزود: برای احداث این پروژه‌ها 103 میلیارد تومان هزینه شده که 29 درصد از مجموع پروژه‌های آماده افتتاح را شامل می‌شود.

مرعشی در ادامه با بیان اینکه در هفته دولت امسال 48 پروژه با 88 میلیارد تومان اعتبار در بخش راه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: افتتاح پل سیستان و قطعه نخست بزرگراه زابل-زاهدان از مهمترین پروژه‌های این بخش است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: طرح‌های قابل افتتاح تمامی شهرستان‌های استان را شامل می‌شود که سهم شهرستان‌های ایرانشهر، زاهدان و سراوان به ترتیب 105، 98 و 88 پروژه است.

وی در بخش دیگری از آغاز فعالیت 125 طرح و پروژه دیگر در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: علاوه بر افتتاح 915 طرح و پروژه، فرایند احداث 125 طرح و پروژه دیگر با اعتبار 1400 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان طی هفته دولت امسال کلنگ زنی می‌شود.

مرعشی افزود: بیشترین پروژه آماده کلنگ زنی مربوط به شهر زاهدان با 28 پروژه است اما در سایر شهرهای استان نظیر چابهار، مهرستان، سراوان، خاش، زابل، نیکشهر، ایرانشهر و... پروژه‌های زیادی کلنگ زنی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار