عذرخواهی مرضیه برومند بابت برخی مشکلات شادپیمایی: به زیبایی عروسک‌ها ببخشایید!

تهران (پانا)- مرضیه برومند دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک، استقبال بی نظیر مخاطبان از شادپیمایی افتتاحیه جشنواره را بسیار دلگرم‌کننده و دور از انتظار دانست ولی بابت برخی ناهماهنگی‌ها عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۸۴۸۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
عذرخواهی مرضیه برومند بابت برخی مشکلات شادپیمایی: به زیبایی عروسک‌ها ببخشایید!

به گزارش ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک، این هنرمند استقبال مخاطبان را از شادپیمایی جشنواره نمایش عروسکی بسیار خوشحال‌کننده دانست اما در عین حال از برخی از ناهماهنگی‌ها در برگزاری این رویداد ابراز تاسف کرد و گفت: از روی ماه همه بچه‌ها و خانواده‌ها شرمنده‌ام. می‌دانستیم که مردم به ما و نمایش عروسکی لطف دارند ولی هرگز پیش بینی نمی‌کردیم که این خیل عظیم جمعیت به شادپیمایی بیایند. ازدحام حاضران باعث شد که در برگزاری مراسم دچار مشکل شویم. امیدوارم این کاستی‌ها را به زیبایی عروسک‌ها ببخشایند و همچنان همراه ما در جشنواره نمایش عروسکی که متعلق به همه هنردوستان و خانواده‌ها و کودکان ایران زمین است، باشند تا آسمان عروسک‌ها همچنان آبی باقی بماند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود. همچنین سایت جشنواره نمایش عروسکی به نشانی اینترنتیtehranmobarak.com دربردارنده جزییات برگزاری این رویداد هنری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار