فرماندارشهرستان شیروان:

هفته دولت فرصت دفاع از حقایق و خدمات دولت است

بجنورد (پانا)-در آستانه هفته دولت فرماندار شیروان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان در دفتر جلسات فرمانداری گفت:هفته دولت فرصت دفاع از حقایق و خدمات دولت است.

کد مطلب: ۸۴۷۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته دولت فرصت دفاع از حقایق و خدمات دولت است

امین رضا مرآتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای کارمند و تبریک فرارسیدن هفته دولت افزود:علیرغم وجود تورم، ناپایداری های سیاسی، اقتصادی، اجماع جهانی بر علیه ایران و آسیب دیدن شدید بین المللی جایگاه ایران، دولت توانسته خدمات خوبی را به مردم ارائه نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان با اشاره به اینکه ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد گفت:این ظرفیت بالا چون مورد قبول کشور آمریکا نبود او با عهد شکنی از یک موافقت نامه بین المللی خارج شد و به موازات این اقدام، برخی از موسساتی که در اختیار دولت هم نیستند نیز برای کشور مشکلاتی را ایجاد نمودند و باید پاسخگو باشند که موجب اذیت مردم شدند.

فرماندارشهرستان شیروان اظهارداشت:امیدواریم با مدیریت دولت و دستگاه های نظارتی و با کمک و همکاری مردم، کارها به نتیجه و سرانجام برسد و رسانه ها هم با نگاه حفظ منافع ملی و با در نظر گرفتن انصاف و حقیقت آنچه را که هست بگویند.

وی گفت:در هفته دولت 83 پروژه با اعتباری بالغ بر 754 میلیارد ریال توسط 18 دستگاه در حوزه راه، مخابرات، آبرسانی، توزیع برق، آموزشی و ... به بهره برداری خواهد رسید.

مرآتی با اعلام تقدیر و تشکر از زحمات تمامی کارمندان دولت، پروژه های مورد بهره برداری در هفته دولت را 1019 واحد مسکونی مسکن مهر، گازرسانی به 5 روستا در بخش مرزی و محروم قوشخانه، اجرای آبیاری نوین در روستای قلعه چه، سالن های ورزشی شهید حسن رفیق و خواجه نصیرالدین طوسی، تعدادی واحد آموزشی، آبرسانی به روستای کاکلی، احداث 8 خانه دیجیتال در بخش قوشخانه، احداث و ارتقای 33 دستگاه BTSمخابرات، مرغداری گوشتی در روستاهای برزل آباد و قلجق، 5 مورد گازرسانی به واحدهای صنعتی، 83 واحد مسکن روستایی، آسفالت 5 روستا و ... اعلام نمود.

حسن بیابانی مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان نیز دیدار جمعی از مدیران و کارمندان ادارات با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهیدان گرانقدر رجایی، باهنر و شهدای کارمند، دیدار با خانواده های معظم شاهد کارمند، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس در مجتمع فرهنگی هنری غدیر، انتخاب کارمند نمونه دستگاه های اداری و اجرای برنامه های مفرح و شاد در محل پارک خطی فرهنگ و ... در طول هفته گرامیداشت دولت بیان نمود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار