معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی خبرداد:

برپایی نمایشگاه نوشت افزارایرانی اسلامی دربیرجند و رونمایی از دفتارباعکس ( شهیدبصیری پور )

بیرجند (پانا) ـ معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی از برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در بیرجند خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از روز شنبه سوم شهریور به مدت پنج روز برپامی شود

کد مطلب: ۸۴۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه نوشت افزارایرانی اسلامی دربیرجند و رونمایی از دفتارباعکس ( شهیدبصیری پور )

محمدحسین جعفری معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی از برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در بیرجند خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از روز شنبه سوم شهریور به مدت پنج روز برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه برای سومین سال پیاپی در راستای جریان‌سازی و به منظور حمایت از کالا و نوشت‌افزار ایرانی و اسلامی برگزار خواهد شد.

معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط اتحادیه لوازم‌التحریر بیرجند و با حمایت جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود، گفت: محل برگزاری نمایشگاه در کنار مجتمع مسکونی امام حسین(ع) در خیابان پاسداران بیرجند خواهد بود.

جعفری تعداد غرفه‌های نمایشگاه را ده غرفه اعلام و خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاح این نمایشگاه از دفاتر با عکس «شهید بصیری‌پور» رونمایی می‌شود.

وی عنوان داشت: عکس شهدای مدافع حرم و شهید بصیری‌پور، نمادهای ملی، مذهبی و محصولات کشاورزی استان و حمایت از کالای ایرانی را در دفترچه‌ها که تولید داخل استان هستند، خواهیم داشت.

معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی یادآور شد: نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت ۱۸ الی ۲۲ به روی علاقه‌مندان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار