بازی‌های آسیایی 2018؛ ووشوی ایران با 2 طلا و 4 نقره در جاکارتا درخشید

تهران (پانا) - تیم ملی ووشوی ایران با کسب 2 مدال طلا و 4 نقره به کار خود در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 پایان داد.

کد مطلب: ۸۴۷۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازی‌های آسیایی 2018؛ ووشوی ایران با 2 طلا و 4 نقره در جاکارتا درخشید

به گزارش ایرنا، مبارزات فینال اوزان مختلف رقابت‌های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا، امروز (پنجشنبه) برگزار شد و پنج نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند که از این میان محسن محمدسیفی و عرفان آهنگریان به مدال طلا دست یافتند.

تیم ملی ووشوی ایران همچنین با 4 نقره زهرا کیانی، فرودظفری، الهه منصوریان و شهربانو منصوریانکارنامه موفقی را از خود برجای گذاشت.
پیش از رقابت‌های امروز، زهرا کیانی، دختر 18 ساله تالوی ایران، به مدال نقره رسیده بود و نخستین بانوی تالوکار مدال‌آور ایران در بازی های آسیایی لقب گرفت.
در رقابت‌های امروز نیز الهه منصوریان در منهای 52 و شهربانو منصوریان در منهای 60 کیلوگرم ساندای بانوان با وجود تلاش فراوان، برابر حریفان چینی شکست خوردند و نقره‌ای شدند.
فرود ظفری هم که پیش از این در تیم ملی بزرگسالان تنها در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور داشت به مدال نقره وزن منهای 65 کیلوگرم دست یافت.
اما عرفان آهنگریان، جوان خوش‌آتیه ووشوی ایران، در فینال وزن منهای 60 کیلوگرم در رقابتی تماشاییدر سه راند، ووشوکار چینی را شکست داد تا مدال زرینی را به ویترین افتخاراتش اضافه کند و هشتمین طلای کاروان ایران را به دست آورد.
سپس محسن محمدسیفی، قهرمان بی‌چون و چرای ووشوی جهان و آسیا در وزن منهای 70 کیلوگرم، به مصاف شی ژان وی از چین رفت و مطابق انتظار با ارائه مبارزه‌ای بی نقص، حریف را گیج و سردرگم کرد و در 2 راند متوالی به پیروزی دست یافت تا نهمین طلای کاروان و دومین طلای ووشو را به دست آورد.
سیفی که پیش از این در بازی‌های آسیایی گوانگجوی چین و اینچئون کره جنوبی نیز به مدال طلا رسیده بود، سومین طلای خود در این رویداد بزرگ را کسب کرد تا با هتریک در این آزمون بزرگ در صف بزرگان ورزش ایران قرار بگیرد.
پسر طلایی ووشوی ایران چهار مدال طلای قهرمانی جهان را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار