596 دانش‌آموز آذربایجان شرقی رتبه زیر 1000 در کنکور 97 کسب کردند

تبریز (پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: از سال 94 برنامه ریزی برای ارتقای قبولی در کنکور کلیک خورد به طوریکه در این سال، 406 نفر از دانش آموزان ما رتبه زیر 1000 داشتند و با تلاش های بسیار و برنامه ریزی صحیح این آمار به 596 نفر تغییر کرده است.

کد مطلب: ۸۴۷۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
596 دانش‌آموز آذربایجان شرقی رتبه زیر 1000 در کنکور 97 کسب کردند

عاشور اکرمی در همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 97 در سالن پتروشیمی تبریز با بیان این کهدر کنکور امسال از 10 رتبه برتر کشور 3 رتبه را دانش آموزان استان آذربایجان شرقی کسب کرده اند، گفت: باور قلبی من این است که دانش آموزان ما از استعدادهای ویژه ای برخوردارند.

وی با بیان این که آموزش و پرورش استان، آموزشگاه های علمی که مکمل برنامه های آموزش و پرورش است را تقویت کرده و خواهد کرد، افزود: از سال 94 برنامه ریزی برای ارتقای قبولی در کنکور کلیک خورد به طوریکه در این سال، 406 نفر از دانش آموزان ما رتبه زیر 1000 داشتند و با تلاش های بسیار و برنامه ریزی صحیح این آمار به 596 نفر تغییر کرده است.

معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر تلاش و پشتکار دانش آموزان، تدریس معلمان و حمایت خانواده ها و برنامه ریزی تاثیر بسزایی برای کسب رتبه های برتر کنکور سراسری را دارد.

اکرمی خطاب به دانش آموزانی که رتبه های برتر کنکور را کسب کرده اند، بیان کرد: جامعه از تمام کسانی که به دانشگاه راه پیدا می‌کنند انتظار آموزش، پژوهش و تحقیق را دارد.

وی با بیان این که انتظار جامعه ارتقای آموزش و توانایی است، افزود: آموزش کلیدی برای رشد بوده و از طرفی هم آموزش بدون پژوهش راه به جایی نمی برد، بنابراین این دو مکمل یکدیگرند.

معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: دانشگاه کانون گسترش مرزهای دانش و انتقال تکنولوژی است و دانشجویان می بایست با تلاش و توکل بر خدا این رمز ها را درهم نوردند.

اکرمی ادامه داد: اگر امروزه تحول شگرف در تمامی عرصه ها، صنعت، کشاورزی، دانش هسته ای و دانش علوم پزشکی را داریم قطعا نتیجه حرکتی عظیم از سوی دانشجویان بوده است.

وی با بیان این که دانشگاه باید تحول فرهنگی در دانشجویان ایجاد کند، گفت: دانشگاه قادر است با ارائه ارزش های تازه و تحول در رفتار جوانان در فرهنگ جامعه تغییر و تحولی عظیم ایجاد کند و دانشگاه هایی که روحیه جوانان را محدود می کنند توانی در به وجود آوردن این تحول را ندارد.

معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ارائه خدمات عمومی به مردم باید هدف اصلی و مهم ورود به دانشگاه باشد، به همین دلیل هزینه برای نوجوانان و جوانان یک سرمایه گذاری مالی است که دارای بازده مثبت اقتصادی است.

در پایان همایش از دانش آموزانی که رتبه های زیر 1000 را در کنکور سراسری 97 کسب کرده بودند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار