مدیر شوراهای آموزش و پرورش: اجرای قانون شوراهای آموزش و پرورش مطالبه استانداران از مدیران استانی باشد

اصفهان(پانا) - مدیر شوراهای وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد اجرایی شدن تکالیف دستگاه‌ها در قانون شوراهای آموزش و پرورش باید مطالبه استانداران از مدیران باشد.

کد مطلب: ۸۴۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر شوراهای آموزش و پرورش: اجرای قانون شوراهای آموزش و پرورش مطالبه استانداران از مدیران استانی باشد

رسول پاپایی در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که با حضور استاندار و اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به ضرورت مشارکت گفت: امروزه مشارکت مردم در سرنوشت خود در ابعاد مختلف اجتماعی اقتصادی سیاسی و فرهنگی یک اصل پذیرفته شده است و آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت هم از این قاعده مستثنا نیست و نیازمندحضور همه جانبه مردم و دستگاه‌هاست.

پاپایی با بیان اینکه آموزش و پرورش تنها نهادی است که هم هدف و هم ابزار توسعه است، تصریح کرد: توسعه آموزش و پرورش از مسیر حضور مردم در سه اصل برنامه‌ریزی نظارت و اجرا سریعتر اتفاق می‌افتد و شوراهای آموزش و پرورش بستر و ظرفیت مناسبی برای مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها است .

نماینده وزیر آموزش و پرورش در مناطق آزاد افزود: اجرای دقیق و کامل قوانین شوراهای آموزش و پرورش به ویژه مواد درآمدی مصرح در آن، نیازمند تعامل و همکاری بیشتر مدیران دستگاه‌های دیگر است .

پاپایی پی‌گیری مصوبات شوراها را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در این خصوص رویکرد مدیران آموزش و پرورش از انفعال باید به سمت مطالبه‌محوری و پیگیری حقوق آموزش و پرورش باشد.

وی افزود : انتظار ما این است که استانداران به عنوان روسای شوراهای آموزش و پرورش در سراسر کشور تحقق و اجرای دقیق مواد قانونی شوراها را به عنوان یک اصل مهم از مدیران استانی خود مطالبه کنند.

مدیر شوراهای آموزش و پرورش در پایان با تمجید از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان اصفهان گزارشی از جایگاه عملکرد شورای آموزش و پرورش در مقایسه با سایر استان ها ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار