در سی و ششمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور

دانش آموزان کاشان، شش رتبه برتر مرحله کشوری را به دست آوردند

کاشان (پانا) -کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان از کسب شش رتبه برتر مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان ایران توسط دانش آموزان هنرمند این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۷۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان کاشان، شش رتبه برتر مرحله کشوری را به دست آوردند

سید محسن سکوت نوش آبادی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: با اعلام نتایج سی و ششمین دوره این جشنواره، دانش آموزان مدارس دخترانه کاشان، موفق به کسب چهار مقام اول ، یک رتبه دوم و یک مقام سوم شدند.

وی افزود: «سیده مهناز جلال زاده »در رشته قلم فلزی، «ترنم گلی زاده» در رشته نقاشی رنگ و روغن، «مریم کفیل » در رشته طراحی آب مرکب و «محدثه رئیسی» در رشته طراحی زغال موفق به کسب رتبه اول مرحله کشوری مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان ایران شدند.

به گفته وی، همچنین دانش آموزان «محیا فلاح» در رشته نقاشی گواش و «فاطمه کربلا» نیز در رشته طراحی پوستر به ترتیب رتبه های دوم و سوم این دوره از جشنواره را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: رسالت اصلی نظام های آموزشی، انتقال فرهنگ و هنر میان نسل ها است که در قالب جشنواره های فرهنگی و هنری تجلی پیدا می کند و توسعه و گسترش این گونه فعالیت‌ها، فرصتی برای تحقق مهارت‌آموزی و کشف استعداد دانش آموزان است .

کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: در نظام های آموزشی پیشرفته، مدرسه، به عنوان کارگاهی برای کسب مهارتهای زندگی تعریف می شود تا هر آنچه را که دانش آموزان در زندگی فردی و اجتماعی نیاز دارند، در کنار یکدیگر تمرین و تجربه کنند .

سکوت نوش آبادی تصریح کرد: با تشویق دانش آموزان به فعالیت های فرهنگی و هنری می توان، نشاط و امید ، افزایش سرانه مطالعه، توسعه کارگروهی، تحمل و مدارا، شنیدن اندیشه های مختلف و مخالف را در جامعه آموزشی به عنوان شهروندان فردای کشور ترویج کرد.
به گزارش پانا، سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در پنج بخش هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینشهای ادبی، رسانه و فضای مجازی و 28 رشته در دو گروه دختران و پسران برگزیده از سراسر کشور از تاریخ 18 تا 29 مردادماه در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار