شروع مرحله پایانی سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس البرز و شهرهای تهران از شنبه

تهران (پانا) - براساس اعلام معاونت برنامه‌ریزی آموزش منابع انسانی آموزش و پرورش مرحله پایانی فرآیند سنجش و ارزیابی شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس البرز و شهرستان‌های تهران از شنبه 3 شهریور شروع می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۷۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
شروع مرحله پایانی سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس  البرز و شهرهای تهران از شنبه

مرحله پایانی فرآیند سنجش و ارزیابی شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس در کانون‌های ارزیابی تعیین‌شده شهر تهران از روز دوشنبه 25 مرداد آغاز شده است و در استان‌های البرز و شهرستان‌های استان تهران از روز شنبه سوم شهریور آغاز می‌شود.

در مرحله پایانی هر یک از مدیران مدارس با حضور در کانون ارزیابی، به وسیله ابزارهای مانند نامه‌های اداری، مطالعه موردی، سوال تشریحی، کار گروهی، مذاکره گروهی، ایفای نقش، جست‌وجوی اطلاعات و تصمیم‌گیری، مشاهده ­رفتار و مصاحبه از سوی ارزیابان مجرب و متخصص مورد ارزیابی حرفه‌ای و تخصصی، قرار می‌گیرند و نتایج ارزیابی در فرم‌های ویژه‌ای ثبت می‌شود.

حضور همه مدیران مدارس شرکت‌کننده در بخش اول و دوم سنجش شایستگی های عمومی، در کانون های ارزیابی برای سنجش و ارزیابی شایستگی حرفه‌ای ضروری است و در پایان فرآیند ارزیابی، از مجموع نتایج شایستگی‌های عمومی و حرفه‌ای مدیران مدارس، نیمرخ شایستگی و امتیاز به دست آمده، به مدیران اعلام می‌شود.

در مرحله اول و دوم سنجش شایستگی‌های عمومی، مدیران مدارس در هشت مرحله به 553 سوال و سنجه از طریق شرکت در سامانه پاسخ داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار