برای اولین بار در کشور طرح آزمایشی بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - برای اولین بار در کشور طرح آزمایشی بازگشایی مدارس آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانس مدیرکل و معاونین با مدیران و روسای آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۷۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برای اولین بار در کشور طرح آزمایشی بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربى در طرح آزمایشى بازگشایی مدارس آذربایجان غربی که برای اولین بار در سطح کشور برگزار شد،خطاب به مدیران و روسای مناطق آموزش و پرورش در ویدئو کنفرانس گفت: امروز ٣٠ مرداد آموزش و پرورش آذربایجان غربی بازگشایی مدارس را تمرین میکند و به صورت آزمایشی طرح آمادگی بازگشایی مدارس را اجرا می کند.

ابراهیم محمدى در این خصوص گفت: همه اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه در استان انجام شده است و امروز طرح آزمایشی و مانور اقداماتی بازگشایی مدارس را در حال اجرا هستیم تا کمبود ها،چالش ها و دغدغه های احتمالی موجود برای یک مهر را استحصال کرده و در جهت رفع آن ها اقدام کنیم.

محمدی افزود: سازماندهی و ساماندهی مقاطع در مدارس محقق شده و مناطقی که اقداماتشان در این خصوص نواقصی دارد طی روزهای آتی باید به سرانجام رسانیده شوند تا سال تحصیلی را با اقتدار و بدون مشکلی آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به لازمه پیگیری فضاهای جدید تحویلی از سوی مناطق نیز اشاره کرد و گفت: اداره کل نوسازی و تجهیز استان مدارسی را برای سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش خواهد داشت،مدیران و روسای مناطق باید پیگیر این فضاها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار