فیلمبرداری فیلم سینمایی «سوزن» روایتی از یک طنز کودک دهه شصتی آغاز شد

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «سوزن» به کارگردانی یوسف جعفری و تهیه کنندگی حسین دارابی به تازگی جلوی دوربین رفته است.

کد مطلب: ۸۴۷۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی «سوزن» روایتی از  یک طنز کودک دهه شصتی آغاز شد

قصه این فیلم در دهه شصت می گذرد و یک کمدی-درام کودک و نوجوان محسوب می شود. یوسف جعفری پیش از این کارگردانی آثار کوتاه داستانی و مستندی همچون «خاطرات رضاخانی»، «رویای گل ها»، «ایماژ»، «پیدایش»، «رقص شعله»، «اینجا پایان جاده نیست»، «میزبانی» و ... را برعهده داشته است.

فیلمبرداری «سوزن» طی 12 روز در روستای رکین در شهر کوچک خنجین از شهرستان فراهان استان مرکزی انجام شد و هم اکنون مراحل پس تولید خود را سپری می کند.

این فیلم محصول جدید گروه هنری «کات» است. «کات» 2 سال پیش توسط «باشگاه فیلم سوره» برای حمایت از فیلمسازان جوان در عرصه تولید فیلم های کوتاه و نیمه بلند تشکیل شد.

در خلاصه داستان «سوزن» آمده است: گروهی جهادی برای انجام خدمات بهداشت و درمان و فعالیت های فرهنگی وارد روستایی دورافتاده می شوند که ظاهرا کودکی ندارد؛ اما نشانه هایی از حضور بچه ها در جای جای آن دیده می شود. اعضای گروه برای حل این معما دست به کار می شوند... .

پارمیدا نیازی، مبین سپاس زاده، رضا عیسی آبادی، علی اصغر نوری، یاسین پورعزیزی، حسن غیاث آبادی و رضا بهرامی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

عوامل فیلم کوتاه «سوزن» عبارتند از؛ تهیه کننده: حسین دارابی، کارگردان: یوسف جعفری، نویسنده: منا شکری، مدیر تصویربرداری: عباس شیرمحمدی، صدابردار: امین اردانی، طراح چهره پردازی: ثمره برازنده، طراح صحنه و لباس: علی اسماعیلی، مجری طرح: یوسف جعفری، تهیه شده در گروه هنری «کات».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار