ارائه عملکردهای 6 ساله دولت تدبیر و امید در جشنواره دولت

شیراز (پانا) - مدیر اجرایی جشنواره خدمت از برگزاری جشنواره دولت با هدف ارائه عملکرد دولت تدبیر و امید و پیگیری نزدیک مطالبات مردم توسط مسئولان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۷۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائه عملکردهای 6 ساله دولت تدبیر و امید در جشنواره دولت

رحیم آزادی در نشست خبری جشنواره خدمت در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دلیل انتخاب هفته دولت، اطلاع رسانی دستاوردها و عملکردهای دولت و نظام به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری جشنواره خدمت، اطلاع رسانی و شفاف سازی عملکرد 6 ساله دولت تدبیر و امید برای مردم است، که از 3 الی 7 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی این جشنواره افزود: این جشنواره در قالب یک نمایشگاه در بلوار شهید چمران شیراز در تاریخ ذکر شده از ساعت 16 الی 22 با 60 غرفه پذیرای شهروندان است.

آزادی با اشاره به ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، غرفه های این نمایشگاه تصریح کرد: تمامی مدیران اجرایی یا معونین آن ها در طول برگزاری این جشنواره در غرفه ها حضور دارند که هرکدام به بیان دستاورد های حوزه کاری خود و بررسی مشکلات و مطالبات مردم خواهند پرداخت.

وی افزود: این ارائه ها در قالب تیزر، بروشور، کلیپ و... به مردم ارائه خواد شد، همچنین غرفه ای به صورت جدا تحت عنوان میز خدمت برای پاسخگویی به درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات شهروندان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی در طول مدت برگزاری این جشنواره تمامی برنامه ها به صورت زنده از رسانه ملی پخش خواهد شد، همچنین برنامه شب پارسی با حضور در محل برگزاری و دعوت از مسئولان به این برنامه، توضیحات مدیران اجرایی استان را به گوش مردم خواهد رساند.

مدیر اجرایی جشنواره خدمت گفت: در کنار این جشنواره برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری بسیاری برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

آزادی بیان داشت: استاندار فارس همواره بر این موضوع تاکید دارد، که مدیران و مسئولان استانی منشور امور شهروندی را رعایت نمایند، و این جشنواره در طول این هفته تنها به صورت نمادین برگزار خواهد شد و مسئولان موظف اند تا در تمام روز های سال پاسخگوی مراجعین باشند.

در ادامه مدیر کل حوزه استاندار با گرامی داشتن هفته دولت و یاد شهدای این عرصه، اظهار داشت: هفته دولت، بهترین زمان برای ارائه عملکرد های دولت به مردم است.

عبدالرضا قاسم پور با اشاره به لزوم حضور مسئولان اجرایی استان یا معاونین آن ها در این جشنواره اظهار داشت: با توجه به این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سعی در بزرگنمایی مشکلات و تضعیف دستاورد ها و خدمات نظام است، مسئولان باید با حضور در این جشنواره عملکرد های خود را بهخ مردم ارائه دهند.

وی در پایان ادامه داد: با توجه به تاکیدات استاندار فارس، همه مدیران نه تنها در این هفته بلکه در تمام طول سال باید پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم باشند.

جشنواره خدمت در قالب نمایشگاه در تاریخ 3 شهریور ماه افتتاح و تا 7 شهریور ماه از ساعت 16 الی 22 ادامه خواهد داشت، و در این جشنواره 60 غرفه وجود دارد، که با در روز شنبه 3 شهریور ماه با حضور استاندار و معاونین استانداری به همراه پخش زنده تلویزیونی افتتاح خواهد شد.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار