سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس

برگزاری مراسم ازدواج ۷۰ زوج کمیته امداد در گنبدکاووس

گرگان (پانا) - در هفته ازدواج, با همکاری بسیج خواهران و کمیته امداد, برای ۷۰ زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس مراسم ازدواج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۷۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم ازدواج ۷۰ زوج کمیته امداد در گنبدکاووس

حجت یوسفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به برگزاری جشن ازدواج آسان جوانان اظهار داشت: با همکاری کمیته امداد شهرستان 14 جهیزیه به ارزش 240 میلیون ریال به دختران زیرپوشش کمیته امداد اهدا شد و برای 70 نفر از مددجویان تحت پوشش نشست تخصصی و تحکیم خانواده برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با مشارکت بهزیستی, آموزش و پرورش, سازمان تبلیغات اسلامی, در 8 مدرسه در 4 منطقه شهرستان به صورت متمرکز, آموزش‌های کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان برگزار شد که این آموزش‌ها در سال تحصیلی امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: طرح اوقات فراغت در 4 پایگاه کانون ورزشی با حضور 10 هزار دانش‌آموز در سطح شهرستان در حال اجرا است و طرح معنویت با همکاری سازمان تبلیغات با حضور 75 روحانی در مدارس برگزار شد.

محمدرضا فشایی, رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال, بیش از 2 هزارو 420 نفر از بهزیستی به صورت خود معرف و دیگر معرف خدمات دریافت کردند.

وی افزود: مداخله در بحران اجتماعی 60 مورد, اورژانس اجتماعی 62 مورد, تماس با 123 ,91 مورد, مرکز مداخله در حوزه طلاق 244 مورد خدمات دریافت شده و 5 فرد نیز در زمینه اختلال هویت جنسی به بهزیستی مراجعه و مشاوره دریافت کردند.

رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس تصریح کرد: اختلال هویت جنسی یکی از موضوعاتی است که به تازگی رواج یافته و نگران کننده است و باید راهکارهایی در این بخش ارائه شود.

وی یادآور شد: امسال 6 مورد همسر آزاری, 20 مورد کودک آزاری, 11 مورد بدسرپرستی, 250 مورد طلاق در اورژانس اجتماعی بهزیستی تشکیل پرونده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار