معاون آموزش ابتدایی: هدف آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان چندبعدی با مهارت اجتماعی بالاست

تبریز(پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که هدف آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان چندبعدی و دارای مهارت اجتماعی بالاست.

کد مطلب: ۸۴۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی: هدف آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان چندبعدی با مهارت اجتماعی بالاست

رضوان حکیم‌زاده شامگاه دوشنبه 29 مرداد در جلسه تخصصی معاونین آموزش ابتدایی سراسر کشور در باشگاه فرهنگیان تبریز درباره عملکرد مجتمع آموزشی نیکان تبریز در پوشش تحصیلی نوآموزان با شرایط خاص گفت: بیشترین چیزی که در این مدرسه به چشم می‌خورد نگاه همه جانبه خیران در ساخت این مدرسه است.

معاون آموزش ابتدایی در توضیحی کوتاه افزود: در این مدرسه تمامی استانداردهای جهانی رعایت و تمام ملزومات فیزیکی و طبیعی در راستای سلامت و شادی دانش‌آموزان تعبیه شده است.

حکیم‌زاده تاکید کرد: هدف ما در آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان چندبعدی و دارای مهارت اجتماعی بالاست

وی در ادامه افزود: خیر بزرگوار حاج آقا جلالی با رعایت استانداردهای تعلیم و تربیت و شناسایی و پوشش دادن کودکان با شرایط خاص محبتی دریافت می‌کنند که هیچگاه قابل بیان نیست.

معاون وزیر در این جلسه به پاس ارج نهادن به این خیر بزرگوار که در تلاش برای تداوم بیشتر این کار خیر نیز است، از او با اهدای یادبودی تجلیل کرد.

مدرسه نیکان آینده در تبریز برای اولین در کشور، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست را همراه با آموزش‌های نوین تعلیم و تربیت تحت پوشش قرار داده است تا دانش‌آموزی به دلیل مسائل مالی از تحصیل باز نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار