معاون پرورشی خراسان رضوی: باید در تمام برنامه‌های اردویی از پتانسل دانش‌آموزان استفاده شود

نیشابور(پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آخرین جلسه توجیهی اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزی شرق کشور با تاکید بر برقراری نظم در تمامی برنامه های اردو، گفت: در جلسات متعددی که برگزار شد کمیته های مختلف، گزارش فعالیت های خود را عنوان کرده و امید داریم که اردویی متفاوت را شاهد باشیم.

کد مطلب: ۸۴۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی خراسان رضوی: باید در تمام برنامه‌های اردویی  از پتانسل دانش‌آموزان استفاده شود

علیرضا مالک اشرفی با اظهار خرسندی از مراسم استقبال برگزار شده با حضور دانش‌آموزان تشکیلاتی، افزود: پانزدهمین دوره اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزی شرق کشور با حضور 300 دانش آموز از 9 استان به میزبانی اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور از 29 مردادماه لغایت دوم شهریور ماه در حال برگزاری است.


وی ادامه داد: در این اردو، دانش آموزان پسر استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گیلان، گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و مازندران حضور دارند.

در این جلسه برنامه های کامل پیش بینی شده توسط دبیران کارگروه ها مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.


برپایی مراسم باشکوه استقبال، مراسم افتتاحیه با بهره بری از پتانسل های دانش آموزی، نماز جماعت با حضور روحانیت معزز همراه با مسابقات مختلف فرهنگی و قرانی، جنگ شبانه، برنامه زیارتی ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، ارزیابی از برنامه ها، رادیو پیام، تبلیغات محیطی، اختتامیه باشکوه و ... از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز با عرض خیر مقدم به میهمانان و عوامل اجرایی حاضر در اردو گفت: نیشابور از دیر باز به عنوان میزبان اردوهای دانش آموزی زبانزد استان های سراسر کشور بوده است و همه تلاش ما این است در این اردو به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار