نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت مدارس در قرن 21 برگزار می‌شود

تهران (پانا) - نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی  مدیریت اثربخش مدارس برای قرن ۲۱ (تحقق اهداف توسعه پایدار) از سوی یونسکو و برنامه نوآوری آموزشی برای توسعه منطقه آسیا و اقیانوسیه APEID، از تاریخ  ۱۶ تا ۱۸ آبان امسال (۷ تا ۹ نوامبر ۲۰۱۸) در بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۷۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت مدارس در قرن 21 برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، هدف اصلی برگزاری این کنفرانس تسهیل گفت‌وگوها در زمینه مدیریت مدارس برای کمک به اهداف توسعه پایدار است.

آشنایی بیشتر با نقش، وظایف و چالش‌های مدیران مدارس در قرن ۲۱، ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های نوآورانه در مدیریت مدارس که به بهبود کیفیت آموزش انجامیده‌اند، ارتقای سنجش، نظارت و ارزیابی مدیریت مدارس و تسهیل همکاری و شبکه‌سازی برای حمایت از کیفیت مدیریت مدارس از اهداف ویژه این کنفرانس است.

همچنین "مدیریت مدارس در قرن ۲۱ چیست؟"، "فعالیت‌های نوآورانه در مدیریت مدارس" و "تقویت همکاری‌ها و مدیریت" از محورهای اصلی اعلام شده کنفرانس بین‌المللی مدیریت مدارس در قرن 21 است.

مهلت نهایی برای ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه کنفرانس حداکثر ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) تعیین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام، ارسال چکیده مقالات و هزینه‌ها به پایگاه اطلاعاتی همایش مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار