معاون آموزش دوره‌های تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج:

روز اول مهر نوروز دانش و آگاهی است

کرمان(پانا) - معاون آموزش دوره های تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج در سومین جلسه شورای پروژه مهر روز اول مهر را نوروز دانش و آگاهی دانست.

کد مطلب: ۸۴۷۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
روز اول مهر نوروز دانش و آگاهی است

منصور دادور در سومین جلسه شورای پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج اظهار داشت: روز اول مهر، یک روز خاطره انگیز و نوروز دانش و آگاهی ست، از این رو بایستی اعضا کارگروه ها برای مهری با نشاط برنامه ریزی منسجم و هدفمندی داشته باشند.

معاون آموزش دوره های تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج اضافه کرد: باید تمام هدف ما برپایه، آمادگی حداکثری مدارس برای ارائه خدمت استوار باشد.

دادور ضمن تقدیر از عملکرد کار گروه ها، مسئولان و دبیران کارگروه ها را ملزم به اجرایی بند به بند آئین نامه ابلاغی پروژه مهر کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید تا بدین لحظه هر کار گروه حداکثر سه جلسه تشکیل داده باشد.

در پایان این جلسه علی کوهستانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی ادامه داد: با شروع پروژه مهر لیست اقلام مورد نیاز مدارس را جمع آوری کرده ایم و امسال به حمد الله خواهیم توانست در بحث تجهیز مدارس بیش از گذشته خدمت کنیم.

کوهستانی در پایان اعضاء شورای پروژه مهر را به حمایت از کالای ایرانی و استفاده از آن توصیه کرد و گفت: با حمایت از تولید ملی می توانیم پله های توسعه و ترقی را با سرعت بیشتری بپیماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار