برگزاری دومین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش اموزی شهر تهران در سال 97

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید از ظرفیت های سازمان دانش آموزی شهر تهران مطابق قانون و مقررات استفاده بهینه کرد.

کد مطلب: ۸۴۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش اموزی شهر تهران در سال 97

به گزارش خبرنگار پانا شهر تهران، این جلسه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر کل ورزش جوانان استان تهران و نماینده امام جمعه محترم و معاونتهای پرورشی و پشتیبانی اداره کل و رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران و سایر اعضا برگزار گردید.

دراین جلسه مهندس باقری مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن بیان اهمیت سازمان دانش آموزی و تقویت آن همکاری همه ادارات اداره کل با سازمان دانش آموزی را خواستار شد.

وی افزود : باید از ظرفیت های سازمان دانش آموزی شهر تهران مطابق قانون و مقررات استفاده بهینه کرد.

در ادامه این جلسه ، گل محمدی مدیر کل ورزش وجوانان گفت: سازمان دانش آموزی می تواند با استفاده از سمن های دانش آموزی و با همکاری با سایر ارگانها و نهاد ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان دستاوردهای خوبی در زمینه اجتماعی حاصل نماید.

علیرضا بیگی نژاد رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، در این جلسه ضمن ارایه گزارش فعالیت های در سال تحصیلی جاری به بیان اولویت ها و برنامه ریزی فعالیت های سال تحصیلی آینده پرداخت .و در پایان مصوبات مهمی برای سازمان دانش آموزی به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار