معاون پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش البرز خبر داد:

مرحله پایانی سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج از سه شنبه 13 شهریور برگزار می‌شود

کرج (پانا) - معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش از آغاز مرحله پایانی سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس ناحیه 3 کرج از سه شنبه 13 شهریور خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۷۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مرحله پایانی سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج از سه شنبه 13 شهریور برگزار می‌شود

حسین رحمانیان با اعلام این خبر افزود: طبق بخشنامه ارسالی از مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات ناحیه 3 کرج به مدارس، از مدیران محترم شرکت کننده در طرح شایستگی حرفه ای مدیران مدارس خواسته شده که طبق لیست، در مصاحبه تخصصی مرحله پایانی که از سه شنبه 13 شهریور تا چهارشنبه 21 شهریور در مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه 2 کرج به آدرس بلوار هفت تیر، خیابان فردوسی(ترک آباد) پژوهشگاه معلم برگزار می گردد، حضور یابند.

وی در ادامه گفت: در این مرحله هر یک از مدیران مدارس با حضور در کانون ارزیابی، به وسیله ابزارهای مانند نامه‌های اداری، مطالعه موردی، سوال تشریحی، کار گروهی، مذاکره گروهی، ایفای نقش، جست‌وجوی اطلاعات و تصمیم‌گیری، مشاهده ­رفتار و مصاحبه از سوی ارزیابان مجرب و متخصص مورد ارزیابی حرفه‌ای و تخصصی، قرار می‌گیرند و نتایج ارزیابی در فرم‌های ویژه‌ای ثبت می‌شود.

رحمانیان تصریح کرد: در پایان فرآیند ارزیابی، از مجموع نتایج شایستگی‌های عمومی و حرفه‌ای مدیران مدارس، نیمرخ شایستگی و امتیاز به دست آمده، به مدیران اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در مرحله اول و دوم سنجش شایستگی‌های عمومی، مدیران مدارس در هشت مرحله به 553 سوال و سنجه از طریق شرکت در سامانه پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار