دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خبرداد:

ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاد شده جرائم غیرعمد در اردبیل

اردبیل (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاده شده جرائم غیرعمد در استان است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

کد مطلب: ۸۴۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاد شده جرائم غیرعمد در اردبیل

ناصر عتباتی در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان در اردبیل اظهار داشت: از اولویت‌های اساسی ما ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاده شده جرائم غیرعمد در استان است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است .

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی واحد اشتغال‌زایی در زمینی که اختصاص داده شده خبر داد و افزود: این پروژه بسیار مهم بوده که نقش اساسی در اشتغال زندانیان آزاد شده جرائم غیرعمد در استان داشته باشد .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای اشتغال زندانیان آزاده شده در نانوایی‌ها و برخی مراکز خدماتی در شهرک‌های اردبیل خبر داد و بیان کرد: باید دیدگاه به زندانیان آزاد جرائم مالی غیرعمد همانند دیگر افراد جامعه باشد چرا که این زندانیان به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی در زندان به سر می‌برند و با همت خیران، ستاد دیه و دستگاه قضائی آزاده شده‌اند .

عتباتی تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان خدمات‌دهی به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد را مبنای کار قرار داده که در این حوزه کالاهای مورد نیاز این خانواده‌ها و برخی خدمات نیز ارائه شده است تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود .

وی از آزادی بیش از 213 زندانی جرائم مالی غیرعمد با همت انجمن حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: بیش از 700 خانواده زندانیان جرائم مالی غیرعمد زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند که از خدمات این انجمن بهره‌مند می‌شوند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاد شده جرائم مالی غیرعمد است که اشتغال در حوزه آموزش رانندگی، نانوایی‌ها و مراکز خدماتی مبنای کار قرار گرفته است .

عتباتی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌ای به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد داشته باشیم تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه باشیم .

وی از خیران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف و دستگاه قضائی که همیشه در کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و خانواده‌هایشان پیشگام بوده‌اند تشکر کرد و گفت: خیران اردبیلی در اقدامات خیرخواهانه به ویژه آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد پیشگام بودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار