گلایه فرماندار ساوجبلاغ از بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات تکلیفی

ساوجبلاغ (پانا) - فرماندارساوجبلاغ در دهمین جلسه ستاد تسهیل شهرستان از عملکرد بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات تکلیفی این بانک برای ایجاد اشتغال درشهرستان ابراز گلایه کرد.

کد مطلب: ۸۴۷۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گلایه فرماندار ساوجبلاغ از بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات تکلیفی

ابوالقاسم پالیزگیر گفت: بانکهای عامل فقط بهعنوان امانتدار اعتبارات دولتی برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی هستند و نمی‌توانند به‌عنوان کارشناس متخصص در تولید و ارزیابی بازار نظر دهند.

وی افزود: از همه بانک‌ها درخواست دارم تا برای تسهیل برای تولیدکنندگان قدم برداشته و به‌عنوان وظیفه با این بحث برخورد کنند و همواره راحت‌ترین راه را برای ارائه خدمات بهتر برگزینند.

پالیزگیر در ادامه جلسه با اشاره به فعالیت استارت آپ‌ها در استان گفت: فعالیت استارت آپ‌ها به‌عنوان تبدیل علم به کالا و خدمات با ارزش بوده و می‌تواند قدم بزرگی در راستای اشتغال برداشته شود.

وی افزود: درهمه رسته ها می توان از ظرفیت استارت آپ ها استفاده کرد وبا نیاز سنجی عمومی نسبت به خلق ایده وتولید راهکار و در نهایت ارائه خدمات عمومی بهره برد.

پالیزگیر در پایان خواستار اختصاص محلی برای آغاز فعالیتهای استارت آپ شهرستانی در شهر هشتگرد شد.

دراین جلسه مشکل طرحهای معرفی شده برای دریافت تسهیلات به بانک مطرح گردید و فرماندار با ارائه راهکار ودستورات مقتضی در جهت حل مشکلات موجود تاکید کرد.

رحمانی مسئول خانه استارت آپ استان هم در پایان به بیان فعالیت این گروه در استان پرداخت وگفت:استارت آپ ها یک نوع کارآفرینی جدید است وبا مشارکت بانکها می توانند دانش ارائه داده وتولید ثروت نمایند.

وی افزود: باید ابتدا نیازهای عمومی سنجیده شده و با استفاده از خلاقیت کارآفرینان اشتغال و سود خوبی در بخشهای مختلف تولید شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار